فوری؛ استیون انزونزی در اصفهان، قرارداد با ستاره فرانسوی نهایی می‌شود؟

فوری؛ استیون انزونزی در اصفهان، قرارداد با ستاره فرانسوی نهایی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی، سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان ستاره فوتبال فرانسه راهی اصفان شد تا با سپاهان قرارداد امضا کند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی 7 بازیکن لیگ برتری جذب کرد تا دیگر نتواند در پست‌های مختلف با دیگر بازیکنان ایرانی قرارداد امضا کند و برای همین سراغ بازیکنان خارجی رفت. استیون انزونزی یکی از بازیکنانی بود که شایعه پیوستن او به جمع زردهای اصفهان شنیده می‌شد اما مذاکرات با این بازیکن در دور اول خوب پیش نرفت و برای همین در مقطعی حضور این بازیکن در سپاهان منتفی شد.

مدیران سپاهان اما پس از حذف از پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا با پیشنهادی بهتر برای جذب این بازیکن اقدام کردند و درنهایت توافق با این ستاره فرانسوی حاصل شد. استیون انزونزی هافبک قدبلند و تنومندی است که با فرانسه در جام جهانی 2018 به عنوان قهرمانی رسید. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌هایی مانند سویا، آاس رم، گالاتاسرای و... را در کارنامه خود دارد و قطعا حضور او در سپاهان می‌تواند به ژوزه مورایس کمک قابل ‌توجهی کند.

رسانه رسمی باشگاه سپاهان در مورد این انتقال نوشت: استیون انزونزی کاپیتان نامدار تیم ملی فرانسه جهت انجام مراحل تست های پزشکی و امضای قرارداد با سپاهان وارد اصفهان شد. وی در بدو ورود مورد استقبال احسان بعیدی مدیر تیم و نمایندگان امور بین‌الملل باشگاه سپاهان قرار گرفت و به محل اقامت خود منتقل گردید. او در روزهای آتی با انجام تست های پزشکی و دریافت تاییدیه های لازم، قرارداد خود را با سپاهان امضا خواهد کرد".

باید دید آیا سپاهان با استیون انزونزی می‌تواند گام‌های بزرگی در لیگ برتر و سطح دوم مسابقات آسیایی بردارد یا نه.

5793