نورافکن از راه نرسیده، کاپیتان ملوان شد! (عکس)

نورافکن از راه نرسیده، کاپیتان ملوان شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در اقدامی عجیب امید نورافکن بازیکن این فصل ملوان بازوبند کاپیتانی این تیم را در بازی دوستانه تیمش، بر بازو بسته بود.

به گزارش فوتبالی، ملوان برای سومین فصل در بازگشت خود به لیگ برتر، سعید دقیقی را به عنوان سرمربی معرفی کرده و امیدوار است در فصل آتی بتواند روند پیشرفت خود را ادامه داده و همچنان جزوی از تیم های بالای جدولی باشد.

دقیقی و شاگردانش که عمده خریدهای خود را به جذب بازیکنان سرباز اختصاص داده‌اند و از امتیاز تنها تیم نظامی بودن لیگ برتر به بیشترین حد ممکن استفاده کرده‌اند، تمرینات پیش‌فصل خود را در پایتخت می‌گذرانند و در آخرین بازی دوستانه خود به مصاف استقلال خوزستان رفتند که در نهایت این دیدار تدارکاتی با برتری دو بر صفر شاگردان میودراگ بوژوویچ به پایان رسید.

نکته عجیب این دیدار بستن بازوبند کاپیتانی توسط بازیکنی است که این فصل به عنوان سرباز به جمع قوهای سپید پیوسته است! در تصاویری که رسانه رسمی استقلال خوزستان منتشر کرده، امید نورافکن در حال تشریفات آغاز بازی است و در حین مسابقه هم با بازوبند کاپیتانی دیده می‌شود.

این در حالی است که عرف نیست یک بازیکن تازه وارد اینقدر زود بازوبند کاپیتانی تیمی قدیمی چون ملوان را بر بازو ببندد و حالا باید منتظر ماند و دید که دقیقی تصمیم گرفته بازوبند تیمش را به این بازیکن سرشناس بدهد یا اینکه در شروع لیگ، کاپیتان ملوان عوض خواهد شد.

1997