عکس؛ سجده شکر بازیکنان مراکش پس از اولین صعود به نیمه نهایی المپیک

عکس؛ سجده شکر بازیکنان مراکش پس از اولین صعود به نیمه نهایی المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم امید مراکش برای اولین بار در تاریخ خود موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت های المپیک راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی ، روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک 2024 پاریس، در رشته فوتبال مردان، تیم امید مراکش به مصاف تیم امید آمریکا رفت و در نهایت در این بازی تیم امید مراکش موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی بازی ها شود. تیم امید مراکش حالا به مرحله نیمه نهایی رسیده است.

این اولین بار در تاریخ فوتبال مراکش است، که تیم امید این کشور در رقابت های المپیک موفق می شود به مرحله نیمه نهایی برسد. تیم ملی مراکش در بازی های جام جهانی 2022 قطر برای اولین بار در تاریخ توانست به مرحله نیمه نهایی جام جهانی برسد و حالا برای اولین بار در المپیک هم توانسته اند به مرحله نیمه نهایی برسند و باید دید که ادامه مسیر برای آن ها چگونه پیش می رود.

بازیکنان مراکش پس از گلزنی ها و صعود به مرحله نیمه نهایی المپیک 2024 پاریس، سجده شکر به جا آورده اند و به این ترتیب این قاب جالب را رقم زدند. یکی از بازیکنان تیم امید مراکش اشرف حکیمی است که مقابل آمریکا هم گلزنی کرد.

1471