با زدن شش گل مراکشی‌ها به مدال برنز المپیک رسیدند

با زدن شش گل مراکشی‌ها به مدال برنز المپیک رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار رده بندی رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم امید مراکش به مصاف تیم امید مصر رفت و در نهایت در این بازی مراکشی ها موفق شدند با نتیجه شش بر صفر به پیروزی برسند و مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، مراکشی ها برای اولین بار است که موفق می شوند در المپیک، در رشته فوتبال مدال به دست بیاورند و به نوعی تاریخ سازی کرده اند.

در این دیدار گل های تیم امید مراکش را عبدالصمد ازلزولی، صوفیان رحیمی ( دو بار ) ، اکرم ، بلال الخنوس و اشرف حکیمی به ثمر رساندند. حالا یاران اشرف حکیمی مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست آورده اند.

رقابت بر سر مدال طلا میان تیم امید فرانسه و تیم امید اسپانیا خواهد بود و این بازی فردا برگزار می شود و حالا باید دید که چه اتفاقاتی در آن رخ می دهد و در نهایت مدال طلا به فرانسه که میزبان رقابت ها است می رسد یا این که تیم امید اسپانیا می تواند مدال طلا را به دست بیاورد و افتخارات لاروخا پس از قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ تکمیل می شود.

با به پایان رسیدن فوتبال المپیک بازیکنان به تیم های باشگاهی خود بر می گردند و منتظر شروع فصل جدید فوتبال باشگاهی خواهیم بود.

1470