عبدی در تراکتور؟ بعید است پرسپولیس رضایت دهد!

عبدی در تراکتور؟ بعید است پرسپولیس رضایت دهد!

پایگاه خبری فوتبالی – علیرغم اخبار منتشرشده درباره احتمال بازگشت مهدی عبدی به تراکتور، بعید است که پرسپولیس رضایتنامه این بازیکن را برای باشگاه تبریزی صادر کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی، فصل گذشته به صورت قرضی در تراکتور بازی می‌کرد و با پایان فصل به پرسپولیس بازگشت و در تمرینات سرخ پوشان تهرانی حضور داشت اما در نهایت مورد تایید خوان گاریدو قرار نگرفت تا در مسیر جدایی قرار بگیرد.

همین موضوع باعث شد تا تراکتوری‌ها نظر نسبتاً مساعدی برای بازگرداندن دوباره عبدی به تبریز داشته باشند و البته خود این مهاجم هم گویا علاقه‌مند است تا دوباره پیراهن سرخ تی‌تی‌ها را بر تن کند اما مشکل رضایتنامه این بازیکن مطرح است و گویا مدیران تراکتور به این بازیکن گفته‌اند که خودش باید رضایتنامه‌اش را از پرسپولبیس بگیرد.

باتوجه به خرید سه بازیکن مطرح پرسپولیس توسط تراکتور و البته مشکلات حقوقی پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور، بعید به نظر می‌رسد قرمزهای پایتخت رضایتنامه مهاجم مازاد خود را به مقصد تبریز صادر کنند.

تراکتور هم با در اختیار داشتن رحمان جعفری و خرید خارجی امروز خود و باتوجه به اینکه گفته می‌شود دنبال یک بازیکن دیگر در بخش تهاجمی است، به نظر نمی‌رسد اصرار زیادی به جذب عبدی باتوجه به شرایط کنونی با پرسپولیس داشته باشد مگر اینکه عبدی خود بتواند رضایت خود را از باشگاهش بگیرد.

1997