مورد عجیب کاکوتا؛ تست پزشکی در مرکز غیر معتبر

مورد عجیب کاکوتا؛ تست پزشکی در مرکز غیر معتبر

پایگاه خبری فوتبالی- تست پزشکی گائل کاکوتا معتبر نبوده و همین موضوع باعث شده پیوستن او به استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام با وجود داشتن مهره‌هایی مانند جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی و البته جذب علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی و آلمدین زیلیکیچ، تاکید ویژه‌ای بر همکاری با گائل کاکوتا دارد. البته کاکوتا باکیفیت فنی بالای خود می‌تواند کمک زیادی به استقلال در لیگ بیست‌وچهارم کند و برای همین بعید است نکونام از جذب او کوتاه بیاید.

استقلال با آمیان فرانسه برای انتقال کاکوتا به توافق رسیده و پس از پرداخت قسط اول از سوی آبی‌ها، این بازیکن برای گذراندن تست‌های پزشکی و البته عقد قرارداد با استقلال راهی ترکیه شده است. کاکوتا تست‌های پزشکی را انجام داد و مدارک لازم به ایفمارک ارسال شد اما ناگهان هواداران استقلال در شوک عجیبی فرو رفتند. رسانه‌ها یکی از پس از دیگری تاکید کردند تست‌های پزشکی کاکوتا رد شده و قرارداد او لغو می‌شود اما اصل داستان چیست؟

هنگامی که یک بازیکن می‌خواهد تست پزشکی دهد، باید کارهای خود را در مرکز پزشکی که زیر نظر فیفا است، دنبال کند. کاکوتا در مرکزی ناشناخته تست پزشکی داده و در کمال تعجب پرونده او به زبان ترکی برای ایفمارک ارسال شده است. ایفمارک هم به همین دو دلیل و البته تاکید روی نامشخص بودن وضعیت قلبی کاکوتا، تاکید کرده این تست از اعتبار ساقط است و باید دوباره انجام شود. برای همین قرار بر این است گائل کاکوتا به‌زودی برای انجام تست‌های پزشکی راهی ایران شود و طبق شنیده‌ها بعید است قرارداد این بازیکن پیش از تایید ایفمارک رسمی شود.

اکنون باید منتظر ماند و دید تست پزشکی کاکوتا در ایران چه نتیجه‌ای خواهد داشت و در چه زمانی قرارداد این بازیکن با استقلال رسمی می‌شود.

5793