رئال مادرید به دنبال شکستن طلسم الکلاسیکوهای آمریکا

رئال مادرید به دنبال شکستن طلسم الکلاسیکوهای آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم رئال مادرید و بارسلونا باید بامداد فردا در دیداری دوستانه در کشور آمریکا به مصاف هم بروند، این در حالی است که رئال مادرید تا به حال نتوانسته در بازی‌های دوستانه در آمریکا از سد بارسلونا عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای حساس و دیدنی دوستانه پیش فصل، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید باید به مصاف همدیگر بروند. دو تیم چند هفته است که تمرینات پیش فصل خود را برای آمادگی در فصل جدید آغاز کردند و حالا سرمربیان دو تیم می‌خواهند بازیکنان خود را برای فصل جدید محک بزنند. 

رئال مادرید و بارسلونا در حالی این مسابقه را برگزار می‌کنند که خیلی از بازیکنان بزرگ و سرشناس خود را در اختیار ندارند. هرچند که گفته می‌شود وینیسیوس جونیور و ژول کنده به این مسابقه می‌رسند، اما همچنان نبود ستارگانی همچون کیلیان امباپه، جود بلینگام، لامین یامال و پدری از جذابیت این بازی کم می‌کند. اما این می‌تواند یک فرصت خیلی خوب برای بازیکنان جوان دو تیم باشد تا در نبود ستارگان تیم خود را به سرمربی اثبات کنند.

اما آمار جالب در خصوص این بازی این است که رئال مادرید تا به حال نتوانسته است در مسابقات پیش فصل در آمریکا بارسلونا را شکست دهد. این دو تیم سه بار در آمریکا با همدیگر دیدار کردند که کاتالان‌ها در هر سه مسابقه پیروز شدند. اولین بار در سال 2017 شاگردان والورده با نتیجه 3-2 رئال مادرید را مغلوب کردند. در سال 2022 و 2023، در دو سال پیاپی بارسلونا توانست حریف سنتی خود را به زانو در بیاورد.

حالا باید دید آیا این بار رئال مادرید این طلسم را می‌شکند یا دوباره بلوگرانا پیروز خواهد شد؟

1428