کار درویش درون دروازه تمام نشده است؛ شماره 2 کجاست؟

کار درویش درون دروازه تمام نشده است؛ شماره 2 کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا خرید جدید پرسپولیس می‌تواند به تنهایی دروازه پرسپولیس را بیمه کند یا باید به فکر یک زوج مکمل برای او بود؟

به گزارش فوتبالی، داستان دروازه‌بان در پرسپولیس به پایان رسید؟ بعد از رسمی‌شدن خرید آلکسی گندوز این طور به نظر می‌رسد که خیال کادرفنی و هواداران باید بابت دروازه بعد از علیرضا بیرانوند فعلا راحت باشد.

 اگرچه حضور دروازه‌بان الجزایری فعلا مانند هندوانه دربسته‌ای است که مشخص نیست چه چیزی برای پرسپولیس در چنته خواهد داشت اما فعلا می‌توان گفت که قرمزها دروازه‌بان شماره یک خود را پیدا کرده‌اند و دغدغه‌ای از این بابت در شروع لیگ نخواهند داشت. 

با این حال همچنان می‌توان معضلی به نام دروازه‌بان دوم را برای این تیم حل‌نشده دانست. البته این معضلی بود که فصل گذشته هم در پرسپولیس وجود داشت و یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی بود اما بیرانوند مانع از انجام این کار شد. حالا این معضل همچنان وجود دارد و نسبت به فصل گذشته هم بسیار پررنگ‌تر شده است. 

امیررفیعی دروازه‌بانی است که فصل گذشته در چند بازی درون دروازه ایستاد و کلین‌شیت‌هایش هم حسابی هواداران را دلگرم کرد اما شرایط این تیم با روزهای بدون بیرانوند فرق کرده است. حضور یک دروازه‌بان باتجربه‌تر و با اسم‌ و رسم‌تر در این روزها می‌توانست تا حدودی خیال همه را راحت کند.

 پیش از این همیشه حضور دو دروازه‌بان حتی در یک سطح در تیم‌ها به خصوص در جمع سرخابی‌ها اتفاقی عادی محسوب می‌شد اما مدتی است که این اتفاق کمتر دیده می‌شود و دروازه‌بانان حاضر نیستند به تیمی بیایند که دروازه‌بان اول آن مشخص است. در میان گزینه‌هایی هم که برای پرسپولیس مطرح شده بود بعید است کسی بعد از حضور آلکسی گندوز حاضر به کوچ به تهران بشود. 

گلرهایی مانند اخباری و مظاهری و حتی حقیقی ترجیح می‌دهند به دنبال تیمی با شماره یک باشند. بحث گزینه خارجی هم برای نیمکت منتفی است و با این حساب پرسپولیس یا باید با رفیعی به عنوان دروازه‌بان دوم ادامه بدهد یا یکی از دروازه‌بان‌های لیگ برتری را راضی کند که برای رقابت با گندوز به پرسپولیس بیاید. البته بعید به نظر می‌رسد با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ مانده و بازیکنان مهمی که هنوز جذب نشده‌اند درویش اولویتی برای پیدا کردن دروازه‌بان دوم داشته باشد اما شاید نبودن یک دروازه‌بان دوم مطمئن شاید در طول فصل به پرسپولیس ضربه بزرگی بزند. به همین دلیل می‌توان گفت که کار مدیریت پرسپولیس درون دروازه هنوز تمام نشده است.

4326