ویژگی‌های جالب جانشین بیرانوند در پرسپولیس؛ گندوز را بیشتر بشناسید!

ویژگی‌های جالب جانشین بیرانوند در پرسپولیس؛ گندوز را بیشتر بشناسید!

پایگاه خبری فوتبالی- از دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس که نمایش خوبی در این تیم داشته اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس پیش از شروع لیگ بیست و چهارم با یک چالش جدی مواجه شد و علیرضا بیرانوند را که سال‌ها دروازه‌بان این تیم بود از دست داد. البته پرسپولیس از بیرانوند به خاطر فسخ یکطرفه شکایت کرده و منتظر رای کمیته تعیین وضعیت است.

جست‌وجوی مدیران باشگاه پرسپولیس برای یافتن جانشین بیرانوند زیاد طول کشید اما حالا کادر فنی و هواداران پرسپولیس از این مساله رضایت دارند. چرا که به نظر می‌رسد الکسیس گندوز اجازه نخواهد داد جای خالی بیرو چندان حس شود.

گندوز در اردوی ترکیه به جمع شاگردان خوان گاریدو ملحق شد. گندوز با وجود اینکه در دو بازی ابتدایی نتوانست کلین شیت کند، اما نمایش خوبی داشت و به ویژه در بازی با تراکتور بارها با واکنش‌های خوبش مانع از گل خوردن تیمش شد.

ویژگی‌های فنی او در همین 3 بازی تقریبا مشخص شده است اما کمتر کسی از زوایای شخصی زندگی این دروازه‌بان اطلاعات دارد. دلیلش هم مشخص است. او علاقه‌ای به نمایش دادن زندگی شخصی‌اش ندارد. فعالیتش در فضای مجازی بسیار کم است. او تقریبا دو ماه پیش به پرسپولیس پیوست اما همین چند روز پیش برای اولین پستی با محتوای پرسپولیس در صفحه خودش به اشتراک گذاشت.

اما روزنامه خبر ورزشی گزارشی کوتاه اما جذاب درباره برخی ویژگی‌های گندوز منتشر کرده است. در این گزارش آمده است: «او به شدت کم‌حرف و آرام است. حاشیه را دوست ندارد و از آن فراری است. الکسیس سعی می‌کند همه تمرکزش را روی فوتبال و خانواده‌اش بگذارد و از هرگونه حاشیه دوری می‌کند. او هنوز خیلی با همبازیان جدیدش صمیمی نشده و کمتر می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند.»

در ادامه این گزارش آمده است: «خانواده الکسیس هنوز به ایران نیامده‌اند و گندوز تلاش می‌کند هرچه زودتر خانواده اش را به ایران بیاورد. نکته جالب در خصوص گندوز این است که او علاقه زیادی به موسیقی و دی‌جی‌ها دارد. او با چندین دی‌جی مطرح رفاقت دارد و کارهای آن‌ها را دنبال می‌کند. گلر الجزایری پرسپولیس همچنین از نظر مالی کمک زیادی به دوستان و اطرافیان نزدیک خود می‌کند و به نوعی هوای آن‌ها را دارد. همچنین جالب است بدانید یکی از تفریحات مورد علاقه گندوز ماساژ گرفتن است و او هر زمان فرصت کند برای ریلکس کردن به سالن‌های ماساژ می‌رود.»

1359