مورد عجیب یامگا؛ 3 مصدومیت در 3 فصل

مورد عجیب یامگا؛ 3 مصدومیت در 3 فصل

پايگاه خبری فوتبالی- کوین یامگا در سه فصل حضور خود در استقلال سه مصدومیت قابل توجه داشته است.

به گزارش فوتبالی، آسیب‌دیدگی ستاره فرانسوی استقلال از ناحیه چشم، ابهاماتی در خصوص آینده فوتبالی او به وجود آورده و علیرغم حضور این بازیکن در اردوی ترکیه استقلال، هنوز معلوم نیست که او فصل آینده می‌تواند برای تیمش بازی کند یا نه.

نکته جالب درباره این بازیکن – که سه فصل از حضورش در لیگ برتر گذشته – این بوده که او قبل از ورود به فوتبال ایران، مصدومیت خاصی نداشته اما در سه سالی که در لیگ برتر توپ زده، هر فصل یک مصدومیت عجیب را تجربه کرده است.

 این بازیکن فرانسوی پس از پیوستن به استقلال، در دیدار هفته دوم مقابل ذوب آهن برای آبی‌ها به میدان رفت و در همان بازی نخست برای استقلال گلزنی کرد. اما اتفاق جالب بازی مصدومیت یامگا از ناحیه سر بود که در برخورد با بازیکن حریف رخ داد. 

آسیب‌دیدگی بعدی او در دربی برگشت فصل بیست و دوم بود که منجر به دوری چند هفته‌ای و نهایتا از دست دادن فصل شد. اما مهمترین و البته تلخ‌ترین مصدومیت یامگا در تمرینات نیم‌فصل لیگ 23 اتفاق افتاد که در برخورد با امید حامدی‌فر از ناحیه چشم به شدت آسیب دید و تحت چند عمل جراحی قرار گرفت. این مصدومیت کوین باز هم باعث شد تا فصل برایش تمام شود، البته با این تفاوت که احتمال دوری همیشگی او از فوتبال وجود داشت.

1999