فریادهای رودیگر بر سر خرید جدید رئال مادرید

فریادهای رودیگر بر سر خرید جدید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آنتونیو رودیگر در تمرینات رئال مادرید بسیار جدی است و با هیچ کدام از بازیکنان رئال مادرید شوخی ندارد و کارش را با جدیت تمام انجام می دهد!

به گزارش فوتبالی ، اندریک مهاجم جوان برزیلی که به تازگی به رئال مادرید پیوسته است، در تمرینات رئال مادرید حضور دارد و خودش را برای بازی های دوستانه و همچنین شروع فصل جدید آماده می کند.

در تمرین رئال مادرید، آنتونیو رودیگر یک دوئل با اندریک داشت و به نظر می رسد که رودیگر از این که اندریک آن طور که باید و شاید محکم و قوی نبوده است، عصبانی شده است. آنتونیو رودیگر روی یک صحنه در تمرین رئال مادرید، بر سر اندریک فریاد می زند و می گوید:" در تقابل های رو در رو محکم تر باش! " آنتونیو رودیگر پس از این فریاد، خودش هم یک تنه به اندریک می زند تا به او نشان بدهد که باید محکم تر بایستد و روی دوئل ها قوی تر عمل کند. البته این حرکت آنتونیو رودیگر به مذاق اندریک خوش نیامد.

اندریک به تازگی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شده است. به نظر می رسد که او قرار است ذخیره کیلیان امباپه در فصل پیش رو باشد. اندریک در حال حاضر هجده سال سن دارد.

1470