کاپیتان چهارم بارسلونا برای فصل آینده چه کسی خواهد بود؟

کاپیتان چهارم بارسلونا برای فصل آینده چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- در صورتی که سرخی روبرتو از بارسلونا جدا شود، مارک آندره ترشتگن کاپیتان اول کاتالان‌ها خواهد شد، رونالد آرائوخو کاپیتان دوم و فرنکی دی یونگ کاپیتان سوم، حال باید پرسید کدام بازیکن کاپیتان چهارم باشگاه خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خبرگزاری‌های اطراف باشگاه بارسلونا شنیده شد مبنی بر این‌که سرخی روبرتو، کاپیتان اول بارسلونا قراردادش تمدید نمی‌شود و این بازیکن جایی در برنامه‎‌های هانسی فلیک برای فصل آینده ندارد. سرمربی آلمانی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده بود که روبرتو بازیکنان بارسلونا نیست و نظری درباره او ندارد.

در صورتی که سرخی روبرتو از بارسلونا جدا شود، مارک آندره ترشتگن کاپیتان اول بارسلونا در فصل پیش رو خواهد بود. به همین ترتیب، رونالد آرائوخو، مدافع اهل اروگوئه بارسلونا هم کاپیتان دوم تیم در فصل آینده است. فرنکی دی یونگ هم تبدیل به کاپیتان سوم بارسلونا خواهد شد. حالا باید پرسید که در این صورت، کدام بازیکن کاپیتان چهارم باشگاه خواهد شد؟

به نقل از فران کوریاس، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، سه کاندیدای اصلی برای رسیدن به کاپیتان چهارمی بارسلونا وجود دارد. پدری گونزالس، ایلکای گوندوغان و رابرت لواندوفسکی اصلی‌ترین گزینه‌ها هستند. پدری از فصل 2020/2021 در بارسلونا حضور دارد و تجربه بیشتری در باشگاه اسپانیایی دارد. اما لواندوفسکی و گوندوغان می‌توانند رهبران بهتری باشند. آن‌ها تجربه بیشتری در فوتبال دارند و بازی‌های بزرگ زیادی را تجربه کردند.

گفته می‌شود که شانس لواندوفسکی برای انتخاب به عنوان کاپیتان چهارم زیاد است. 

1428