ذوق زدگی ستاره بارسلونا از بازی کردن در کنار لواندوفسکی

ذوق زدگی ستاره بارسلونا از بازی کردن در کنار لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس ستاره جوان بارسلونا می‌گوید روبرت لواندوفسکی بیشتر شبیه بازیکنان 20 ساله است تا 34 ساله!

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی یکی از پر سروصداترین خریدهای بلوگرانا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود. خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز بعد از ماه‌ها تلاش، بالاخره توانستند این ستاره لهستانی 34 ساله را از بایرن مونیخ خریداری کنند. در ابتدا حسن صالیحمیدزیچ بسیار مخالف این انتقال بود، اما خود لواندوفسکی نیز دیگر نمی‌خواست در بوندسلیگا و آلیانز آرنا بازی کند و در محافل عمومی به صورت آشکار از علاقه‌اش برای پیوستن به تیم کاتالانی سخن می‌گفت.

به نقل از سایت گل، روبرت لواندوفسکی در اولین بازی خود در لالیگا اصلاً نمایش خوبی مقابل رایو وایکانو نداشت، اما در دیدار دوم مقابل رئال سوسیداد توانست دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند. نکته جالب این است که گل اول لواندوفسکی در ثانیه 46 بازی به ثمر رسید. پدری درباره قابلیت‌های گلزنی ستاره سابق باواریا به Movistar گفت: "با اینکه او 34 ساله است، اما شبیه 20 ساله‌ها می‌ماند. آمار گلزنی‌ و توانایی‌ بالایش در این موضوع دیوانه کننده است. بالاتر از همه چیز، باید ببینید که او چگونه برای تیم تلاش می‌کند. روبرت یکی از بهترین بازیکنان دنیاست."

4416