چرا لواندوفسکی در میان پنج کاپیتان بارسلونا حضور ندارد؟

چرا لواندوفسکی در میان پنج کاپیتان بارسلونا حضور ندارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیش از شروع فصل وقتی که پنج کاپیتان بارسلونا برای فصل جدید مشخص شدند، حضور نداشتن رابرت لواندوفسکی جلب توجه می کرد.

به گزارش فوتبالی ، در باشگاه بارسلونا رسم انتخاب کاپیتان به این شکل است که بازیکنان در رختکن رای گیری می کنند و پنج نفر نهایی که بیشترین رای را کسب کرده اند به عنوان پنج کاپیتان بارسلونا انتخاب می شوند. سرخی روبرتو تا فصل گذشته کاپیتان اول بارسلونا بود و با رفتن او حالا مارک آندره تراشتگن کاپیتان اصلی بارسلونا شده است. پس از تراشتگن، چهار بازیکن دیگر یعنی ‏رونالد آرائوخو، رافینیا، پدری و فرنکی دی یونگ، کاپیتان های بارسلونا هستند.

اما چرا با وجود این که رابرت لواندوفسکی 36 سال سن دارد و یک بازیکن با تجربه است، جایی در میان کاپیتان های بارسلونا ندارد؟

برخی از رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا درباره این قضیه گفته اند که بازیکنان بارسلونا ارتباطی گرم و صمیمی با رابرت لواندوفسکی ندارند. در حقیقت لواندوفسکی یک بازیکن چندان محبوب در رختکن بارسلونا نیست و همین قضیه موجب شده است تا او برای کاپیتان شدن رای نداشته باشد. لواندوفسکی در دوران حضور ژاوی هم اختلافاتی با برخی از بازیکنان بارسلونا داشت و عملکردش افت کرده بود و به نظر می رسد که هنوز هم رابطه نزدیکی با بیشتر بازیکنان بارسلونا ندارد.

1471