سرباز منضبط پرسپولیسی دقیقی؛ تشویقی به جای اضافه خدمت!

سرباز منضبط پرسپولیسی دقیقی؛ تشویقی به جای اضافه خدمت!

پایگاه خبری فوتبالی - سعید دقیقی برخلاف هفته‌های گذشته، از محمد عمری رضایت دارد.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی سرمربی این فصل ملوان است که دیروز و در گفت و گو با خبرنگاران، اظهاراتی تند و تهدیدآمیز نسبت به میلاد سرلک داشت و عنوان داشت اگر این بازیکن همچنان به غیبت خود در تمرینات قوی سپید ادامه دهد، نامه اضافه خدمت و بازگشت به پادگان وی را به مسئولان مربوطه خواهد فرستاد.

دقیقی پیش از این هم نشان داده در برخورد با بازیکنانش جدی است و ابایی از انتقاد از آن‌ها نزد رسانه‌ها ندارد. برای مثال او در روزهای ابتدایی حضورش به عنوان سرمربی ملوان، در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، از مصاحبه محمد عمری انتقاد کرده و گفته بود بازیکنان سرباز و غیرسرباز همگی باید قدرشناس و متعهد به لباس ملوان باشند.

با این حال صحبتهای روز گذشته سرمربی انزلی‌چی‌ها، متفاوت از گذشته بود و این بار دقیقی از عمری تمجید کرد. دقیقی درباره عمری گفته است: " محمد عمری پسر با اخلاق، فنی و باکیفیت بالاست و متعصب به لباس ملوان است و از روی که آمدیم همراه تیم تمرین می‌کند و از وی متشکرم."

با تغییر نظر دقیقی نسبت به عمری و باتوجه به تعریف و تمجید وی، به نظر باید منتظر تشویقی این سرمربی برای این سرباز منضبط باشیم چرا که دقیقی با تهدیدهایی که دیروز درباره سرلک داشت، نشان داد به شرایط زندگی و نوع تشویق و تنبیه نیروهای وظیفه اشرافیت کاملی دارد!

1997