وضعیت مبهم میلاد سرلک؛ سلام به پادگان؟!

وضعیت مبهم میلاد سرلک؛ سلام به پادگان؟!

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد سرلک تا ۹ مرداد مرخصی استعلاجی داشته و بعد از آن باید به تمرینات قوی سپید اضافه می‌شد. با این وجود او در اردوی ملوانان در تهران هم غایب بود.

به گزارش فوتبالی، بحث بازیکنان سرباز این فصل به یکی از دغدغه‌های مهم تیم‌ها تبدیل شده است. بعد از این که استقلال توانست ابوالفضل جلالی را حفظ کند حالا نوبت پرسپولیسی‌هاست که نگران میلاد سرلک و وضعیتش باشند. میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوره خدمت سربازی راهی ملوان بندر انزلی شده بود، در تمرینات پیش‌فصل این تیم شرکت نکرده است.

همین موضوع باعث ارسال نامه باشگاه ملوان به نیروی دریایی مبنی بر غیبت سرباز بازیکن خود شده است. با این حال سرلک هم مانند جلالی در تلاش است تا با مدارکی که در اختیار دارد بتواند به پرسپولیس بازگردد. او مستنداتش را برای گرفتن کسورات مدت زمان سربازی ارائه کرد تا مشکلی بابت این موضوع نداشته باشد و از آن سو هم باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ای به نیروی دریایی غیبت این بازیکن را اعلام کرده است.

امروز مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت و گویی که با یکی از روزنامه‌ها داشته درباره آخرین وضیت این بازیکن گفته است:«میلاد سرلک به عنوان یک بازیکن سرباز موظف است خود را به یگان خدمتی معرفی کند اما با توجه به مصدومیتی که داشت بیش از حد مقرر و معافیت پزشکی که به یک بازیکن می‌دهند از مرخصی استفاده کرده است. به همین دلیل نامه‌ای در خصوص ادعای مصدومیت خود آورده که هر چند مورد قبول ما نیست اما چون نامه رسمی است ما پذیرفتیم. امیدوارم با رفع مصدومیت خودش را به یگان خدمتی‌اش معرفی کند. اگر سرمربی صلاح دید از او استفاده میکند و اگر نه به پادگان می‌رود. کلیت صحبت ما این است که اگر بازیکنی دلش با تیم ما نیست ما نیز تمایلی به حضور او در تیم نداریم اما در راستای منافع باشگاه پیگیر می‌شویم تا این موضوع در میان بازیکنان باب نشود.»

اینطور که مشخص است داستان سرلک و ملوان وارد فاز درگیری شده است و اگر سرلک نتواند با مدارکی که در اختیار دارد به پرسپولیس بازگردد شاید حتی حضور در ترکیب ملوان را هم از دست بدهد و به دوری از لیگ فکر کند.

4326