رشیدی راد سرپرست مدیرعاملی ملوان: می‌گویند سربازی سرلک درست شده است/ نبودنش باعث شد تا نامش را از لیست خط بزنیم

رشیدی راد سرپرست مدیرعاملی ملوان: می‌گویند سربازی سرلک درست شده است/ نبودنش باعث شد تا نامش را از لیست خط بزنیم

پایگاه خبری فوتبالی – سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان درباره خروج میلاد سرلک از لیست این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، با منتشر شدن لیست ملوان و نبود نام میلاد سرلک در این لیست، شایعه بازگشت سرباز قرمزها به پرسپولیس قوت گرفت.

رامبد رشیدی راد سرپرست مدیر عاملی ملوان در گفت‌و‌گو با فوتبالی درباره لیست منتشرشده چنین توضیح داد: ما دو لیست داریم. یک لیست در سازمان لیگ است که نام میلاد سرلک در آن لیست وجود دارد‌. لیست دیگر، لیستی است که ما امروز در کانال رسمی باشگاه منتشر کردیم که نشان‌دهنده این است که برای این بازیکنان کارت صادر می‌شود. باید بگویم لیست سازمان لیگ که همچنان نام میلاد سرلک را دارد، مطرح است.

به گفته رشیدی‌راد، گویا سرلک توانسته مشکل سربازی‌اش را حل کند: اینطور شنیده‌ایم که سرلک کار سربازی‌اش به اتمام رسیده است. نمی‌دانم معافیت گرفته یا کفالت ولی شنیده‌ایم مشکل سربازی‌اش حل شده و به همین دلیل نامش از این لیستی که منتشر کرده‌ایم خارج شده است.

سرپرست مدیرعاملی ملوان معتقد است که سرلک باید مشکلش را با نیروی دریایی حل کند و وضعیت او ربطی به این باشگاه ندارد: سرلک به باشگاه ملوان پاسخگو نیست و تلفن همراهش را خاموش کرده است. تنها دو بار با سرپرست تیم تماس داشته و گفته مشکل کمر درد دارد و در حال استراحت است. این بازیکن مدتی است در تمرینات ملوان حضور ندارد و عدم حضور این سرباز دیگر از مباحث باشگاه ملوان خارج است. او باید مشکلش را با نیروی دریایی و نظام وظیفه حل کند.

رشیدی‌راد صحبتهایش درباره سرلک را اینگونه به پایان رساند که چون سرلک مدتهاست در تمرینات ملوان غایب بوده، طبیعتا مازیار زارع نظر خاصی درباره این بازیکن ندارد.

6768