نظر دایی درباره همکاری اینزاگی با طارمی؛ او بهترین بازی را از طارمی خواهد گرفت!

نظر دایی درباره همکاری اینزاگی با طارمی؛ او بهترین بازی را از طارمی خواهد گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی مدعی است که در حال حاضر بهترین سرمربی که می‌تواند از مهدی طارمی بازی بگیرد اینزاگی است.

به گزارش فوتبالی، علی دایی در مقطعی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران را از باشگاه ایران‌جوان و استان بوشهر کشف کرد و مهدی طارمی را برای همیشه به خود مدیون کرد. طارمی هم در پرسپولیس عملکرد رضایت‌بخشی داشت و توانست پله پله خودش را به سطح اول فوتبال جهان برساند و حالا موفق به پوشیدن پیراهن اینتر شده که واقعا جای افتخار دارد. 

الماس بوشهری که در بازی‌های پیش فصل اینتر حسابی تراش خورده و توانسته به مرد اول خط آتش آتزوری بدل شود به شدت تلاش می‌کند تا رقبای خود را نیمکت‌نشین کند و تا حتی‌الامکان بیشترین بازی را برای یکی از پرافتخارترین تیم‌های سرزمین چکمه انجام دهد.

علی دایی که خودش سابقه بازی در سطح اول فوتبال اروپا را دارد و با بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در بوندسلیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه سرشناس ایتالیایی درباره همکاری طارمی با اینزاگی به نکته جالبی اشاره کرده است. 

دایی گفته است که در حال حاضر تنها سرمربی که می‌تواند بهترین بازی را از سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی ایران بگیرد سیمونه اینزاگی است: "بر اساس آنچه که من دیده‌ام، بله. اینزاگی احتمالاً همه چیز را در مورد طارمی می‌داند، بنابراین فکر نمی‌کنم به توصیه من نیازی داشته باشد. فقط می‌توانم بگویم که در حال حاضر، اینزاگی مربی‌ای است که می‌تواند بهترین استفاده را از طارمی بکند. علاوه بر این، مهدی در کنار یک مهاجم دیگر بهتر عمل می‌کند (اشاره به سیستم اینتر که با 2 مهاجم هدف بازی می‌کند)، او می‌تواند با مهاجم کناری‌اش ارتباط برقرار کند، پاس گل بدهد و از جناحین استفاده کند. طارمی همیشه می‌داند که روی توپ‌های ارسالی به محوطه جریمه حریف دقیقاً کجا باید قرار بگیرد."

9098