موضع تند دقیقی در قبال سرلک: اضافه خدمت و پادگان

موضع تند دقیقی در قبال سرلک: اضافه خدمت و پادگان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ملوان به شکلی صریح میلاد سرلک را تهدید کرد که اگر در تمرینات این تیم شرکت نکند، تبعات آن را باید پذیرا باشد.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک بازیکن سرباز ملوان است که نیم‌فصل لیگ گذشته از پرسپولیس راهی این تیم شد. در حالی که فقط یک نیم‌فصل از مدت حضور سرلک در انزلی می‌گذرد، این بازیکن برای فصل جدید در تمرینات قوهای سپید حاضر نشده و معتقد است که باتوجه به کسری خدمتی که دارد، سربازی وی به پایان رسیده است.

با این حال گویا سرلک هنوز نتوانسته کسری خدمت خود را نهایی کند و مجوز بازگشت به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس را بگیرد اما با این وجود باز هم از حضور در تمرینات ملوان خودداری کرده که این موضوع برای این بازیکن تبعات خاص خود را داته و  سعید دقیقی سرمربی ملوان به شکل شفاف و صریح این بازیکن ملی پوش سابق را تهدید کرده که در صورت اینکه خود را به تمرینات ملوان نرساند، باید تبعات آن یعنی اضافه خدمت و رفتن به پادگان را بپذیرد.

دقیقی درباره میلاد سرلک چنین توضیحی داده است:" متاسفانه هنوز این بنده خدا را زیارت نکردیم! قرار بود بیاید و خودش را معرفی کند ولی من نامه‌اش را قطعاً به بخش بازیکنان سرباز خواهم زد. اگر با این وضعیت ادامه دهد، اضافه خدمت می‌خورد و باید خودش را به پادگان معرفی کند."

1997