خط دفاعی فوق‌العاده چهار تیم لیگ برتر انگلیس (عکس)

خط دفاعی فوق‌العاده چهار تیم لیگ برتر انگلیس (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس، چهار تیم خط دفاعی فوق العاده ای را در اختیار دارند و روی کاغذ گل زدن به این تیم ها دشوار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، با پیوستن لنی یورو به منچستر یونایتد و از سوی دیگر پیوستن ریکاردو کالافیوری به آرسنال، خط دفاعی این دو تیم برای فصل جدید تقویت شده است. ترنت الکساندر آرنولد مدافع کناری لیورپول هم که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، به نظر می رسد که در این باشگاه ماندگار خواهد بود و به این ترتیب او هم به کار خود در جمع لک لک های آنفیلد ادامه می دهد.

در حال حاضر منچستر یونایتد، لوک شاو، لنی یورو، لیساندرو مارتینز و دیوگو دالوت را در خط دفاعی دارد. منچسترسیتی، یوشکو گواردیول، روبن دیاز، جان استونز و مانوئل آکانجی را در خط دفاعی خودش در اختیار دارد.

در تیم آرسنال می بینیم که ریکاردو کالافیوری، ویلیام سالیبا، گابریل و وایت در خط دفاعی حضور دارند و در لیورپول هم ترنت الکساندر آرنولد، کناته، فن دایک و رابرتسون بازیکنانی هستند که در خط دفاعی حاضر هستند و بازی می کنند.

این خط دفاعی ها به شکلی هستند که به طور تئوری کار مهاجم ها برای عبور از آن ها و گلزنی سخت است اما باید دید که به طور هماهنگ درون زمین عمل می کنند یا خیر.

1470