کاپیتان لیورپول آماده است قراردادش را تمدید کند

کاپیتان لیورپول آماده است قراردادش را تمدید کند

پایگاه خبری فوتبالی- ویرجیل فندایک که در هفته‌‌های اخیر مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته بود، حالا گفته می‌شود که مشکلی برای تمدید قرارداد خود با لیورپول ندارد.

به گزارش فوتبالی، ویرجیل فندایک یکی از مهره‌های تاثیرگذار لیورپول در چند فصل اخیر بوده است. او با انتقال خود از ساوتهمپتون به لیورپول توانست به خط دفاعی قرمزهای بندر مرسی ساید، به ساختار تدافعی این تیم نظم بخشید. فندایک از ابتدای دوران حضورش در لیورپول در نقش یک رهبر فوق‌العاده برای خرید دفاعی لیورپول ظاهر شد و حالا بازوبند کاپیتانی این باشگاه را به بازو می‌بندد و رهبری کل تیم را به عهده دارد.

در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر این‌که ویرجیل فندایک مورد توجه چند باشگاه از لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفته است. تیم‌های عربستانی در چند فصل اخیر با هزینه‌های هنگفتی که انجام دادند، توانستند ستاره‌های نام‌دار فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند. آن‌ها تابستان 2023 توانستند بازیکنان سرشناس زیادی را به خدمت بگیرند و حالا در تابستان امسال هم تصمیم دارند این پروژه بزرگ را پیش ببرند. کوین دی بروینه و محمد صلاح دو هدف بزرگ تیم‌های عربستانی بودند، اما حالا ویرجیل فندایک و چند ستاره دیگر نیز به این لیست اضافه شدند.

به نقل از دیوید لینچ، خبرنگار نشریه انگلیسی دیلی میل، احتمال زیادی وجود دارد که قرارداد ویرجیل فندایک تمدید شود. خود بازیکن می‌خواهد در لیورپول بماند و اگر بتواند با مدیران باشگاه به توافقات لازم برسد، قرارداد جدیدی با لیورپول امضا می‌کند.

حالا باید دید در فصل پیش رو هم فندایک بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو می‌بندد یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد.

1428