واکنش ویرجیل فن‌دایک به احتمال برگزاری هر دو سال یک بار جام‌جهانی

واکنش ویرجیل فن‌دایک به احتمال برگزاری هر دو سال یک بار جام‌جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع هلندی لک لک های بندر لیورپول با خبرنگاران رسانه ها گفت و گو و در خصوص مسائل مختلفی از جمله برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، ویرجیل فن دایک، مدافع تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول انگلیس در مصاحبه با خبرنگاران به بیان مطالبی پرداخته که در ادامه می خوانید:

جلسه ای با آرسن ونگر؟

"به زودی جلسه ای بین بازیکنان لیورپول از جمله من با آرسن ونگر برگزار خواهد شد، پس از پایان فصل در ماه ژوئن، ما چهار بازی دیگر در لیگ ملت‌ ها برگزار خواهیم کرد. البته ما نمی توانیم شکایت کنیم، اما این برنامه ها می تواند باعث آسیب دیدگی ما شود. ما در این زمینه با انجمن فوتبالیست های حرفه ای بحث هایی خواهیم داشت."

در مورد برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی؟

"فکر نمی‌ کنم این ایده خوبی باشد که هر دو سال یک بار جام جهانی برگزار شود. به این دليل که جام جهانی باید خاص بماند. من فکر می کنم ما باید آن را همان طور که الان هست، حفظ کنیم. حتی اگر خودم نتوانم جام های جهانی زیادی را تجربه کنم."

در مورد فشردگی و زیاد بودن بازی ها:

"ما به عنوان بازیکن نظر خود را می گوییم. وقتی ما بازیکنان اصلی لیورپول و دیگر باشگاه های برتر انگلیسی این کار را انجام دهیم، فکر می کنم آن ها به حرف هایمان گوش کنند. بازی ها بیشتر و دشوارتر خواهند شد و از طرف دیگر، جذابیت خودشان را از دست خواهند داد؛ نکته مهم این است که ما باید به سلامتی و ایمنی بازیکنان هم دقت کنیم. جوری باید باشد که بین پایان یک فصل و شروع یک فصل جدید، زمانی برای استراحت وجود داشته باشد که همه بتوانند از خستگی ها و مصدومیت ها بهبود پیدا کنند ."

9404