آخرین سرمربی لیگ 24 معرفی شد؛ رحمتی با هوادار برگشت!

آخرین سرمربی لیگ 24 معرفی شد؛ رحمتی با هوادار برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار، آخرین تیمی بود که صاحب نیمکتش در لیگ 24 را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، آنها این بار فصل را با مهدی رحمتی شروع می‌کنند که فصل قبل روی نیمکت نساجی حضور داشت ولی حتی تا نیم‌فصل هم دوام نیاورد. 

روند سرمربیگری رحمتی در لیگ برتر، جالب توجه و می شود گفت عجیب است: حضور کامل در لیگ 20، 8 بازی در لیگ 21، حضور کامل در لیگ 22 و تنها 12 بازی در لیگ 23؛ این بار هم نوبت یک حضور کامل و 30 هفته‌ای است؟

* لیگ 20

رحمتی که مشهد و شهرخودرو را به عنوان آخرین تیم دوران بازی انتخاب کرده بود، همانجا استارت مربیگری‌اش را زد. او برای بیستمین دوره لیگ برتر، سرمربی شهرخودرو شد و نتایج خوبی هم گرفت و توانست فصل را با حضور روی پله نهم تمام کند. 

* لیگ 21

با وجود نتایج خوب در مشهد، رحمتی در لیگ 21 جزو لیست سرمربیان نبود. او اما در اواخر فصل به این چرخه برگشت وقتی هدایت آلومینیوم را در 8 بازی پایانی فصل برعهده گرفت و جانشین رسول خطیبی شد. آلومینیوم با او از معدل امتیازگیری 1.18 به 1.38 رسید. این بهترین میانگین امتیازی ثبت‌شده رحمتی در تاریخ لیگ برتر است.

* لیگ 22

نتایج خوب در هفته‌های پایانی فصل قبل، مجوز حضور رحمتی روی نیمکت آلومینیوم را تمدید کرد و او از ابتدای لیگ بیست و دوم، هدایت آنها را برعهده داشت. اراکی‌ها با او، روزگار خوبی داشتند و پرسپولیس را بردند و به فینال جام حذفی رسیدند و هفتم لیگ شدند.

* لیگ 23

نساجی در ابتدای لیگ 23 راهی قائمشهر شد تا روی نیمکت نساجی بنشیند. او با تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کرد و نتایج ضعیفی گرفت. این نتایج در لیگ برتر هم تداوم داشت و بالاخره پایان این همکاری بعد از 12 بازی رقم خورد. برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، رحمتی نتوانست هر بازی را با حداقل یک امتیاز به صورت میانگین ترک کند.

* لیگ 24

درحالیکه نام رحمتی حوالی نیمکت ذوب‌آهن شنیده می‌شد، او به عنوان آخرین سرمربی وارد چرخه لیگ 24 شد و هدایت هوادار را برعهده گرفت. رحمتی این فرصت را دارد که با پیروزی در هفته اول برابر خیبر، مجموع امتیازاتش در تاریخ لیگ برتر را از مرز 100 عبور دهد.

5390