قدرت نمایی زنان آمریکا در دیدار نخست/ میزبان در حد انتظار نبود

قدرت نمایی زنان آمریکا در دیدار نخست/ میزبان در حد انتظار نبود

پایگاه خبری فوتبالی- در آخرین دیدار های روز اول مسابقات فوتبال زنان المپیک تیم های آمریکا و‌ فرانسه توانستند مقابل زامبیا و‌ کلمبیا پیروز شوند تا پرونده روز نخست این مسابقات بسته شود.

به گزارش فوتبالی، در دو دیدار آخر روز اول مسابقات فوتبال زنان المپیک لحظاتی قبل آمریکا و فرانسه توانستند مقابل رقبای خود پیروز شوند تا در دور اول این مسابقات هیچ دیداری به تساوی نرسد.

در دومین دیدار گروه B، آمریکا به مصاف زامبیا نماینده آفریقا رفت و کار سختی نداشت. آن ها با توجه به برد سه گله آلمان باید یک پیروزی قاطع به دست می آوردند تا از کورس صدرنشینی عقب نمانند. آمریکا در این دیدار توانست با دو گل از سوانسون و یک گل از رودمن زامبیا را شکست دهد و همراه با آلمان در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

در آخرین دیدار گروه A هم فرانسه میزبان المپیک به مصاف کلمبیا رفت. فرانسوی ها خیلی سریع ۳ گل به کلمبیا زدند و بعد از این ۳ گل بازی را آسان گرفتند تا کلمبیایی ها آن ها را غافلگیر کنند و در فاصله ده دقیقه دو بار دروازه میزبان را باز کنند. هرچند کلمبیایی ها در ادامه فرصت های زیادی داشتند تا کار را به تساوی بکشانند اما قدر موقعیت های خود را ندانستند تا این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود فرانسه خاتمه یاید. در این گروه فرانسه و کانادا به ۳ امتیاز در صدر قرار گرفتند.

دور دوم مرحله گروهی این رقابت ها روز یکشنبه برگزار می شود.

6001