تفاوت پیراهن نارنجی کنونی رئال مادرید با پیراهن 11 سال پیش

تفاوت پیراهن نارنجی کنونی رئال مادرید با پیراهن 11 سال پیش

پایگاه خبری فوتبالی - پیراهنی که رئال مادرید در فصل 2024/25 در برخی از بازی های خارج از خانه بر تن خواهد کرد، پیراهنی به رنگ نارنجی است که این پیراهن شباهت زیادی به پیراهن خارج از خانه رئال مادرید در فصل 2013/14 دارد.

به گزارش فوتبالی ، اما یک تفاوت بزرگ میان پیراهن فعلی رئال مادرید با پیراهن فصل 2013/14 وجود دارد و آن هم این است که رئال مادرید در حال حاضر پانزده قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد و این در حالی است که مادریدی ها در فصل 2013/14، 9 عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشتند. در حقیقت رئال مادرید در این یازده سال توانسته است شش بار قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. در آن زمان لوگوی چمپیونزلیگ با 9 قهرمانی روی آستین پیراهن رئال مادرید زده می شد اما حالا لوگوی چمپیونزلیگ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با 15 قهرمانی روی آستین پیراهن نارنجی رنگ رئال مادرید درج می شود.

رئال مادرید با آمدن بازیکنی مثل کیلیان امباپه در حال حاضر باز هم مدعی فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است و باید دید که در فصل جدید چه اتفاقاتی رخ می دهد و مادریدی ها می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند یا خیر.

1470