علت هافبک دفاعی نخریدن بارسلونا مشخص شد

علت هافبک دفاعی نخریدن بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- در این روزها بارسلونا هیچ تلاشی برای یک هافبک دفاعی نمی‌کند و شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از بازیکنان آکادمی بارسلونا که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند هانسی فلیک را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، اصلی‌ترین ضعف بارسلونا در فصل گذشته، نداشتن یک جانشین مناسب برای سرخیو بوسکتس بود. در تابستان 2023، بوسکتس پس از 13 سال بازی با پیراهن بارسا، با تمام شدن قراردادش به صورت رایگان این تیم را ترک کرد و به اینتر میامی پیوست تا دوباره با لیونل مسی، لوییس سوارز و جوردی آلبا هم‌بازی شود.

بارسلونا اما نتوانست به علت مشکلات اقتصادی یک جانشین مناسب برای بوسکتس جذب کند. آن‌ها مارتین زوبیمندی، دکلان رایس و جاشوا کیمیش را زیر نظر داشتند اما توانایی مالی خرید چنین بازیکنانی را نداشتند. آن‌ها ناچارا به اوریول رومئو، بازیکن پرورش‌یافته از آکادمی لاماسیا اعتماد کردند و دوباره او را پس از چند فصل برگرداندند. اما رومئو نتوانست انتظارات را برآورده کند تا مرکز زمین برای بارسلونا یک معضل جدی باشد. هرچند آندریاس کریستنسن توانست در مقطعی در این پست به خوبی ایفای نقش کند.

آن‌ها در این تابستان به شرایط مطلوب اقتصادی رسیدند، اما باز هم به سراغ هافبک دفاعی نرفتند تا باعث تعجب هواداران خود شوند. به نقل از میگل سانز، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، یک هافبک دفاعی جوان که در تیم‌های پایه حضور دارد هانسی فلیک را تحت تاثیر قرار داده است. انتظار می‌رود که این بازیکن مارک کاسادو، کاپیتان فصل گذشته بارسلونا اتلتیک باشد که اخیرا قراردادش را تمدید کرد.

1428