چهار گزینه بارسلونا برای پست هافبک دفاعی

چهار گزینه بارسلونا برای پست هافبک دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از زمان جدا شدن سرخیو بوسکتس، در پست هافبک دفاعی دچار مشکل شده است و این مشکل با آمدن بازیکنی مثل اوریول رومئو برطرف نشده است.

به گزارش فوتبالی ، بارسا پس از رفتن سرخیو بوسکتس به اینتر میامی، ایلکای گوندوغان و اوریول رومئو را جذب کرد. نکته ای که وجود دارد این است که ایلکای گوندوغان به طور کلی یک هافبک دفاعی نیست و بیشتر یک هافبک وسط است. از سوی دیگر اوریول رومئو عملکرد جالبی در بارسلونا نداشته است و تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در جمع آبی و اناری ها شده است.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا در حال حاضر چهار بازیکن را برای پست هافبک دفاعی زیر نظر گرفته است و می خواهد یکی از آن ها را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد. این بازیکنان آمادو اونانا از اورتون، جاشوا کیمیش از بایرن مونیخ، الکس گارسیا از ژیرونا و متس ویفر از فاینورد هستند.

جوان ترین بازیکن در میان این گزینه ها، آمادو اونانا از اورتون است که تنها 22 سال سن دارد. البته گفته شده است که اورتون برای این بازیکن رقم 60 میلیون یورو را می خواهد که این مبلغ برای باشگاه بارسلونا یک مبلغ سنگین به حساب می آید.

1470