محرمی، حامی ویژه هافبک دفاعی پرسپولیس

محرمی، حامی ویژه هافبک دفاعی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهایی که رضا اسدی منتقدان نسبتا زیادی دارد، شماره 8 اسبق پرسپولیس به صورت ویژه از هافبک دفاعی جدید این تیم حمایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، شماره 8 جدید پرسپولیس که جای احمد نوراللهی را در ترکیب این تیم گرفته، هنوز نتوانسته نمایشی داشته باشد که منتقدانش را راضی کند و انتقادهای زیادی از عملکرد او وجود دارد.

در چنین شرایطی، مجتبی محرمی شماره 8 اسبق پرسپولیس، در مصاحبه‌ای از اسدی حمایت کرده و از  هواداران پرسپولیس خواسته که به این بازیکن زمان بدهند.

محرمی به خبرورزشی گفته است: از هواداران پرسپولیس می‌خواهم از این پسر حمایت کنند، او نیاز به انرژی مثبت و دلگرمی‌دارد. رضا اسدی الان بازیکن ماست و باید مراقب او باشیم. نکته دیگر مقایسه دائمی‌رضا اسدی با نوراللهی است. من خودم بازی احمد را خیلی دوست دارم اما او رفته است. الان بازیکن الاهلی امارات است و ما باید با رضا اسدی لیگ را ادامه دهیم. نباید با این مقایسه دائمی‌او را اذیت کنیم. مهدی طارمی‌هم رفت ولی علی علیپور جای خالی او را پر کرد و آقای گل هم شد. پس باید از اسدی هم حمایت کنیم."

حالا باید منتظر ماند و دید که حمایت شماره 8 اسبق پرسپولیس از شماره 8 فعلی این تیم باعث کاهش انتقادها از رضا اسدی خواهد شد یا نه.

7655