پیشنهاد بزرگ برای ستاره آلمانی بارسلونا از سوپرلیگ قطر

پیشنهاد بزرگ برای ستاره آلمانی بارسلونا از سوپرلیگ قطر

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی بارسلونا از باشگاه السد قطر پیشنهاد دریافت کرده و در حال بررسی این پیشنهاد جدی است.

به گزارش فوتبالی، ایلکای گوندوغان یکی از ستاره‌های تاثیرگذار بارسلونا در فصل گذشته بود. او در تابستان 2023 به صورت رایگان از منچسترسیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست. گوندوغان خیلی زود توانست با شرایط باشگاه بارسلونا و لالیگا سازگار شود و تبدیل به بازیکنان موثر بارسا شد. او تاثیرگذاری زیادی بر روی گل‌های بارسلونا در فصل گذشته داشت.

اما با این وجود، صحبت‌هایی در خصوص جدایی این هافبک اصالتا ترک‌تبار از بارسلونا به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که اگر دنی اولمو خریداری شود، احتمالا این بازیکن به فروش گذاشته می‌شود تا جا برای خرید جدید باشگاه باز شود. هرچند که او هم‌وطن هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا است و رابطه خوبی هم با او دارد. همین موضوع شاید باعث شود تابستان امسال از بارسلونا جدا نشود.

به نقل از رسانه اسپانیایی تیوی 3، ایلکای گوندوغان یک پیشنهاد جدی و 3 ساله از السد قطر دریافت کرده است. این بازیکن در حال بررسی این پیشنهاد است. اگر کادر فنی بارسلونا به او بگویند که دیگر جایی در ترکیب اصلی بارسا ندارد، ممکن است راهی سوپرلیگ قطر شود.

به گفته جرارد رومرو، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا، بعید است السد توانایی پرداخت هزینه انتقال و دستمزد گوندوغان را داشته باشد. اما هر چیزی ممکن است در این تابستان اتفاق بیافتد و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی برای کاپیتان تیم ملی آلمان رقم خواهد خورد.