عکس؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای فصل آینده

عکس؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا احتمالا در فصل آینده با چند تغییر و تحول در مسابقات حاضر می‌شود و هانسی فلیک سعی دارد تا این تیم را بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی در همه جام‌ها برگرداند.

به گزارش فوتبالی، هواداران بارسلونا به تیم فصل آینده خود بسیار امیدوار هستند. تیمی که فصل گذشته با ژاوی هرناندز نتوانست نتایج مورد انتظاری به دست بیاورد، حالا زیر نظر هانسی فلیک آلمانی اداره می‌شود. فلیک سابقه کار در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را در کارنامه خود دارد و از جمله سرمربیان باتجربه فوتبال اروپا به حساب می‌آید. او انگیزه زیادی برای برگرداندن بارسلونا به روزهای خوب دارد.

بارسلونا برای آن‌که فلیک بتواند بهتر کار کند، قصد دارد چند خرید کلیدی برایش انجام دهد. نیکو ویلیامز، ستاره 22 ساله تیم ملی اسپانیا و اتلتلیک بیلبائو، هدف اصلی این باشگاه در تابستان امسال است. او پس از درخشش در رقابت‌های یورو 2024، توجه مدیران بارسلونا را به خود جلب کرد و حالا تمام تمرکز سران باشگاه اسپانیایی بر روی خرید نیکو ویلیامز است.

دنی اولمو، دیگر ستاره تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 نیز در لیست خرید بارسلونا حضور دارد. این بازیکن می‌خواهد در تابستان امسال لایپزیش را ترک کند و مدیران بارسا نیز سعی دارند تا پس از انجام خرید نیکو ویلیامز، دنی اولمو را هم به بندر بارسلون ببرند. ژائو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی که فصل گذشته به صورت قرضی در بارسلونا توپ زد هم از جمله خریدهای احتمالی بارسا برای فصل آینده است.

آن‌ها چند گزینه دیگر هم برای تقویت خط هافبک در نظر دارند که هنوز به صورت جدی مذاکرات را آغاز نکردند.

1428