چهار بازی بارسلونا پیش از شروع فصل جدید لالیگا

چهار بازی بارسلونا پیش از شروع فصل جدید لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازی بارسلونا در فصل جدید رقابت های لالیگا یا همان فصل 2024/25، قرار است که در تاریخ شنبه بیست و هفتم مرداد ماه از ساعت 23 به وقت ایران در ورزشگاه مستایا میان والنسیا و بارسلونا برگزار شود.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا پیش از شروع فصل جدید چهار بازی انجام خواهد داد که سه تا از این بازی ها دوستانه هستند و بازی چهارم در جام خوان گامپر است که البته این جام را هم خود باشگاه بارسلونا برگزار می کند و حالت دوستانه دارد.

بارسلونا که مثل سال های اخیر اردوی پیش فصل خود را در کشور آمریکا برگزار می کند، قرار است که چهارشنبه دهم مرداد ماه از ساعت 2:30 به مصاف منچسترسیتی برود. این بازی اولین بازی دوستانه بارسلونا در پیش فصل است. آبی و اناری پوشان پس از آن یکشنبه چهاردهم مرداد از ساعت 2:30 بامداد به مصاف رئال مادرید می روند و به این ترتیب ال کلاسیکوی دوستانه تابستانی برگزار می شود.

بارسلونا چهارشنبه هفدهم مرداد از ساعت 3 بامداد به مصاف میلان می رود و آخرین بازی خود را در آمریکا برگزار می کند. پس از آن، بارسلونا به اسپانیا بر می گردد و بیست و دوم مرداد ماه از ساعت 21:30 در جام خوان گمپر به مصاف موناکو می رود.

1471