مربی منچستریونایتد مدعی شد؛ فقط گواردیولا از من بهتر است!

مربی منچستریونایتد مدعی شد؛ فقط گواردیولا از من بهتر است!

پایگاه خبری فوتبالی- مربی هلندی منچستریونایتد در مصاحبه ای مدعی شد فقط عملکرد پپ گواردیولا در منچسترسیتی بهتر از او کار کرده است.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ سرمربی هلندی باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه ای جالب و جدید مدعی شد در فوتبال انگلیس فقط این پپ گواردیولا بوده که عملکرد بهتری از او داشته است. اریک تن هاگ در این باره گفت: "من اعتقاد دارم طی دو فصل اخیر تنها گواردیولا بهتر از من کار کرده است. منچستریونایتد قبل از آمدن من، شش سال بدون جام بود. در دو سال، بعد از گواردیولا، ما بیشترین جام را در فوتبال انگلیس به دست آوردیم بنابراین در مقایسه با من، تنها گواردیولا عملکرد بهتری داشته است و بنابراین ما در موقعیت خوبی هستیم. باید بگویم ما می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم. نه فقط یک‌بار، بلکه چندین بار مقابل تیم‌هایی مثل منچسترسیتی و همچنین مقابل لیورپول که ما آنها را شکست دادیم."

تن هاگ در ادامه مصاحبه خود افزود: "حقیقت این است که ما راه درازی در پیش داریم و باید ثبات بیشتری داشته باشیم و برای این موضوع نیاز به ایجاد یک فرهنگ برنده در ترکیب تیم داریم. این فقط یک فرهنگ برنده در رختکن نیست، بلکه باید استانداردهای بالاتری در کل باشگاه اعمال شود تا بتوانیم به افتخارات دهه های گذشته تیم برگردیم و دوباره نام منچستریونایتد بزرگ را در فوتبال اروپا بر بام ببینیم."

۱۰۰۹