واکنش بنزما به رسیدن پیراهنش به کیلیان امباپه

واکنش بنزما به رسیدن پیراهنش به کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در رئال مادرید پیراهن شماره 9 را بر تن می کرد و حالا این پیراهن به کیلیان امباپه رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، کریم بنزما به تازگی در مصاحبه ای با روزنامه مارکا درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او درباره این که پیراهن شماره 9 رئال مادرید حالا به کیلیان امباپه رسیده است، گفت:" دیر یا زود کیلیان امباپه به رئال مادرید می پیوست. قبلا هم به این موضوع فکر کرده بودم و از اتفاقی که حالا رخ داده است خوشحال هستم چرا که کیلیان شایستگی این جایگاه را دارد. او یک بازیکن فوق العاده است."

کریم بنزما درباره این که آیا فینال ومبلی میان رئال مادرید و بروسیا دورتموند را تماشا کرده است یا خیر گفت:" بله از دیدن این بازی خیلی لذت بردم و خوشحال شدم چرا که رئال مادرید برای همیشه تیم من است. رئال یک تیم خاص است و من همیشه طرفدار این تیم باقی خواهم ماند."

بنزما درباره قهرمانی اسپانیا در یورو 2024 گفت:" تیم اسپانیا از همان ابتدای تورنمنت نشان داد که شایسته قهرمانی است. بهترین تیم در بازی ها بودند و باید آن ها را تحسین کرد. در حقیقت اسپانیا با شایستگی به جام دست پیدا کرد."

کریم بنزما درباره این که آیا پس از رفتن از رئال مادرید پشیمان شده است یا خیر گفت:" شرایط فوتبال به این شکل است که بعضی از بازیکن ها می روند و بازیکنان دیگر به جای آن ها می آیند. رئال مادرید بدون من قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد و در حال حاضر تیمی بهتر از رئال مادرید در دنیا وجود ندارد."

1471