دلخوری بازیکنان استقلال از باشگاه؛ چرا فقط به رامین رضاییان و دو سه نفر دیگر پول دادید؟

دلخوری بازیکنان استقلال از باشگاه؛ چرا فقط به رامین رضاییان و دو سه نفر دیگر پول دادید؟

پایگاه خبری فوتبالی- کسانی که تصور می‌کردند جذب رامین رضاییان احتمالا جو تمرینات استقلال را تحت تاثیر قرار می دهد ظاهرا نظر درستی داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پیش فصل استقلال برای حضور پرقدرت در لیگ بیست و چهارم حدود دو هفته است که آغاز شده است. آماده‌سازی استقلالی‌ها در حالی پیش می‌رود که به نظر می‌رسید با حضور بازیکنی مثل رامین رضاییان جو تمرینات مثبت و خوب باشد.

اما ظاهرا و بر خلاف اغلب پیش‌بینی‌ها تمرینات استقلال فضای چندان مثبتی ندارد و اغلب بازیکنان گله‌مند هستند. موضوع گلایه‌ها هم مثل همیشه پول است. البته این مساله به طور مستقیم به رامین رضاییان و یکی دو بازیکن دیگر استقلال ارتباط دارند. 

آن طور که خبرها از باشگاه به بیرون درز پیدا کرده است، از بازیکنان قدیمی استقلال به جز روزبه چشمی، مهرداد محمدی و ... هیچ کدام از بازیکنان بابت مطالبات فصل گذشته دریافتی نداشته‌اند و از جمع بازیکنان جدید هم فقط رامین رضاییان پیش پرداخت دریافت کرده است و به سایرین وعده روزهای آینده داده شده است! 

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است که این موضوع دلخوری شدید بازیکنان از مدیران باشگاه استقلال را در پی داشته و آنها این دلخوری را به گوش باشگاه هم رسانده‌اند تا تمرینات آبی‌ها از همین روزهای ابتدایی با چالش بزرگی همراه شود.

به نظر می‌رسد رضاییان در همین بدو ورودش به استقلال البته به صورت ناخواسته باعث ایجاد حاشیه در تیم شده است. البته موضوع برای هواداران استقلال کاملا متفاوت است و آنها از جذب این مدافع ملی‌پوشِ سابقا پرسپولیسی بسیار خوشحال هستند.

باید دید مطالبات بازیکنان چه زمانی پرداخت می شود تا نارضایتی بازیکنان به پایان برسد.

1359