چرا رامین رضاییان استقلالی نشد؟ ترکیب محبوبیت و معرفت

چرا رامین رضاییان استقلالی نشد؟ ترکیب محبوبیت و معرفت

وبسایت رسمی فوتبالی – بازیکن سابق پرسپولیس درباره دلیل عدم پیوستنش به استقلال توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، از روزی که رامین رضاییان از پرسپولیس کنار گذاشته شد، هر از گاهی این شایعه مطرح شده که مدافع راست تیم ملی ممکن است سوژه یک انتقال جنجالی شود و به استقلال بیاید. شایعه ای که در یکی از کانال های تلگرامی پرمخاطب هم بازتاب داشت و حالا مشخص شده که فراتر از شایعه بوده و استقلال واقعا قصد جذب رضاییان را داشته اما این بازیکن، به گفته خودش تصمیم گرفته دل هواداران پرسپولیس را نشکند.

رضاییان در بخشی از مصاحبه‎اش با خبرورزشی درباره شایعه حضورش در استقلال گفته:" وقتی می خواستم به بلژیك بروم، نماینده باشگاه استقلال از طریق یكي از دوستانم به خانه من آمد. من منتظر دوست خودم بودم که یك دفعه دیدم نماینده استقلال هم همراه او به خانه ام آمده است. مبلغی جلوی من گذاشت که به جرأت می گویم هرکسی جایم بود، قبول می کرد و می بست. همان شب هم می بست. ولی من تنها حرفی که زدم این بود که می شود لطف کنید و الان از خانه من بیرون بروید همان شب هم رفتم بلژیك. باور کنید فرار کردم که با استقلالی ها مذاکره نكنم."

رامین در پاسخ به این سوال که چرا به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده، این توضیح را داده است:" من زحمت کشیدم تا بین هواداران پرسپولیس محبوب شوم. برای چه باید اشك هوادار را دربیاورم؟ من پا به پای آنها گریه کردم. چرا باید دلیل ناراحتی شان باشم؟ آدم باید معرفت داشته باشد. سالی که بیرون نشستم و زیاد بازی نكردم چنان من را شرمنده کردند که تا آخر عمر به آنها بدهكار هستم. حمایت طرفداران باعث شد با انگیزه به تمرین ادامه دهم. نمی توانستم دل شان را بشكنم"

1984