برنامه فشرده پرسپولیس برای 3 روز آینده؛ 3 بازیکن خارجی به تیم اضافه می‌شوند

برنامه فشرده پرسپولیس برای 3 روز آینده؛ 3 بازیکن خارجی به تیم اضافه می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده‌اند که پست‌های خالی تیم‌شان را با بازیکنان خارجی پر کنند. 

به گزارش فوتبالی، فصل نقل و انتقالات تابستانی برای پرسپولیس اصلا خوب شروع نشد. این تیم درست فردای روزی که لیگ بیست و سوم تمام شد با فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند شوکه شد. بعد هم خبر رسید مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر قصد تمدید قرارداد ندارند.

از دو هفته پیش به این طرف هر 3 نفر به عنوان بازیکن جدید تراکتور معرفی شدند و پرسپولیس ماند و 3 جای خالی بزرگ! در همین اثنا بود که عبدالکریم حسن هم بنای ناسازگاری گذاشت و خواستار جدایی از پرسپولیس شد. 

ماموریت پرسپولیس عوض شده بود. آنها به جای این که تیم قهرمان لیگ را تقویت کنند باید جای خالی ستاره‌هایی که تیم را ترک کرده بودند پر می‌کردند. اما این پروژه هم به بدتری شکل پیش رفت. هر ستاره‌ای که پرسپولیس دست رویش گذاشت توسط تیم‌های دیگر هایجک شد.

واقعیت این است که در جذب گزینه‌های داخلی بسیار ناموفق عمل کرده است. شاید این به این دلیل باشد که بازیکنان خوبِ داخلی محدود هستند و طبیعتا مورد توجه تیم‌های دیگر هم قرار می‌گیرند. ظاهرا رقبای پرسپولیس بودجه بیشتری هم دارند و توانسته‌اند بازیکنان خوبِ داخلی را صید کنند. 

به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس حالا به این نتیجه رسیده‌اند که کاستی‌های تیم‌شان را با بازیکنان خارجی پر کنند. با این توجیه که بازار بازیکنان خارجی خیلی گسترده‌تر است و گزینه‌های مد نظرِ یک تیم، به آسانی در دسترس تیم‌های دیگر قرار نمی‌گیرند. این تاکتیک در مورد ایوب العملود موفقیت خودش را نشان داد و این بازیکن قرار است جای اسماعیلی‌فر را در دفاع راست پر کند. 

به همین دلیل پرسپولیس قصد دارد یک دروازه‌بان خارجی، یک دفاع چپ خارجی و همین طور یک مهاجم خارجی جذب کند تا کادر تیم پیش از ۹ مرداد تکمیل شود و مطابق با خواسته خوان کارلوس گاریدو، پرسپولیس اردوی هلند خود را با تمامی نفرات برگزار کند.

ظاهرا مدیران پرسپولیس قصد دارند با اجرای یک برنامه فشرده ظرف 3 روز آینده این ماموریت را موفقیت به پایان برسانند. بنابراین هواداران پرسپولیس باید در 3 روز آینده منتظر  رونمایی از بازیکنان خارجی تیم‌شان برای فصل آینده باشند. 

1359