آمار علی علیپور؛ جای نگرانی نیست!

آمار علی علیپور؛ جای نگرانی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور با یک شوت در چارچوب در سه هفته و یک پاس گل هواداران پرسپولیس را حسابی نگران کرده است.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور که در فصل نقل و انتقالات با سروصدای زیاد و به عنوان یک بمب به پرسپولیس آمد، حالا خیلی بی سروصدا و آرام روزها را سپری می‌کند. آرامشی که هم کادرفنی و هم هواداران قرمزها را نگران کرده است و کم کم زمزمه‌هایی از نارضایتی از این خرید بمب‌گونه شنیده می‌شود. علیپور در فصل های حضورش در پرسپولیس خاطرات خوبی را برای هواداران رقم زده بود اما شروع‌های او در فصل‌های گذشته چطور بوده است؟

علیپور فصلی که بعد از آن پرسپولیس را ترک کرد و همه از رفتن او ناراحت بودند گلزنی را با یک هت‌تریک شروع کرد. البته این هت‌تریک هفته هشتم مقابل شاهین بوشهر رقم خورد و تا قبل از آن خبری از گلزنی مهاجم قرمزها نبود. او در تمام بازی‌ها در ترکیب فیکس قرارداشت و فقط یک پاس گل در هفته هفتم به نام خودش ثبت کرد و این یعنی این که عملکرد فعلی علیپور با یک پاس گل تا هفته سوم از آخرین فصل حضورش بهتر بوده است. فصل قبل از آن علیپور لیگ را با یک گل در همان هفته ابتدایی شروع کرد اما در چهار هفته اول همان یک گل را زد و از هفته پنجم موتور گلزنی‌اش روشن شد.

در فصل قبل از آن یعنی فصل رویایی علیپور که توانست با 19 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست بیاورد هم تا هفته چهارم نتوانسته بود گلی به ثمربرساند و باز هم روند گلزنی‌هایش از هفته پنجم شروع شد. 

این آمار نشان می‌دهد که گویا نباید خیلی نگران وضعیت خط حمله قرمزها و گل‌نزدن‌های علیپور بود. به خصوص این که این بازیکن از لیگ برتر و پرسپولیس دور بوده و برای بازگشت به شرایط بازی و هماهنگی با تیم به زمان بیشتری نیاز دارد. حضور یک مهاجم خارجی هم شاید انگیزه‌های علیپور و آل‌کثیر را برای زدن گل بیشتر کند.

4326