دروازه‌بان بوسنیایی روی دست استقلال؛ شمس آذر کیوسفسکی را رایگان هم نخواست!

دروازه‌بان بوسنیایی روی دست استقلال؛ شمس آذر کیوسفسکی را رایگان هم نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال سعی کرده به چند روش از دردسر دروازه‌بان بوسنیایی‌اش خلاص شود اما فعلا موفق نشده است.

به گزارش فوتبالی، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی‌ می‌شد جذب دروازه‌بان بوسنیایی برای استقلال دردسرساز شده است و مدیران این باشگاه نمی‌دانند با این دروازه‌بان چه کار کنند. 

ودران کیوسفسکی در روزهایی به استقلال پیوست که هنوز تکلیف جواد نکونام روی نیمکت استقلال مشخص نشده بود. آن طور که فرشید سمیعی هم در برنامه تلویزیونی مجله فوتبال شبکه خبر اعلام کرده بود، در واقع کیوسفسکی بدون این که نکونام در جریان کار قرار بگیرد جذب باشگاه استقلال شد و نکته عجیب این است که نکونام همچنان در این باره سکوت کرده است!

 البته به جز او، یک وینگر بوسنیایی هم به استقلال پیوسته است. خیلی روشن بود که جذب این دو نفر استقلال را دچار دردسر خواهد کرد و حالا خیلی زود دردسرهای آقای کیوسفسکی شروع شده است.

آنطور که از اردوی استقلال خبر رسیده است، نکونام مخالف حضور این دروازه‌بان در تمرینات است. بر اساس این گزارش، استقلال سیدحسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی را در درون دروازه دارد که در اوج آمادگی و کیفیت هستند و باید به نکونام حق داد که اعلام کرده که دروازه بان اهل بوسنی حق شرکت در تمرینات را ندارد.

اما ظاهرا یک اتفاق عجیب و باور نکردنی هم افتاده است. استقلال سعی کرده به چند روش از دردسرهای این دروازه‌بان خلاص شود اما موفق نشده است. 

بعد از این که استقلال نتوانست مشتری برای انتقال قرضی ودران کیوسفسکی پیدا کند، شنیده شد مدیران باشگاه به شمس آذر پیشنهاد انتقال رایگان این دروازه‌بان را داده‌اند که حتی این پیشنهاد هم با مخالفت قزوینی‌ها روبرو شده است. گویا استقلالی‌ها به مدیران شمس آذر اعلام کرده‌اند حتی حاضر هستند کل پول ودران کیوسفسکی را خودشان بدهند که این اتفاق در نوع خودش بی سابقه است و یک فاجعه در تاریخ باشگاه محسوب می‌شود!

سایت روزنامه خبر ورزشی هم این خبر را تایید کرده و نوشته است:"ظاهرا مدیران شمس آذر اعلام کرده‌اند در خط دروازه فقط حاضر به جذب خالدآبادی هستند و حتی رایگان هم نمی‌خواهند دروازه‌بان بوسنیایی را جذب کنند. استقلال با این اتفاق عجیب یک ضرر هنگفت را قبول کرده است و چه او قرضی و چه قطعی به تیم دیگری برود، آبی‌ها باید پول قابل توجهی به او بپردازند."

به نظر می‌رسد با اشتباهی که از همان ابتدا در جذب این بازیکن صورت گرفت او روی دست استقلال خواهد ماند. حالا نگرانی بعدی آبی‌ها این است که آلمدین زیلیکیچ وینگر بوسنیایی هم همین داستان را درست کند و تبدیل به یک دردسر مضاعف برای باشگاه استقلال شود.

1359