پیشنهاد فولاد روی میز کاپیتان شمس آذر؛ سرآبادانی می‌ماند یا می‌رود؟

پیشنهاد فولاد روی میز کاپیتان شمس آذر؛ سرآبادانی می‌ماند یا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پوریا سرآبادانی، کاپیتان شمس آذر قزوین که در لیگ بیست‌وسوم عملکرد قابل قبولی داشت با پیشنهاد جدی از فولاد خوزستان مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان پس از انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی، تا اینجا ۳ خرید داشته (علی نعمتی، محمدرضا سلیمانی، محمدجواد محمدی) و همچنان به دنبال جذب بازیکن است تا بتواند حضور پر قدرتی در لیگ بیست و چهارم داشته باشد.

یکی از بازیکنانی که فولاد به تازگی برای جذب او اقدام کرده، پوریا سرآبادانی کاپیتان فصل گذشته شمس آذر قزوین است. سرآبادانی فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و موفق شد ۷ گل به ثمر برساند که دو گل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فولاد کرد. حالا عملکرد خوب این بازیکن باعث شده تا یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید فولاد درخواست جذب او را به مدیران بدهد.

قرارداد پوریا سرآبادانی با شمس آذر به پایان رسیده و حالا او در دو راهی رفتن یا ماندن قرار گرفته است. گفته می‌شود فولاد پیشنهاد خوبی را به سرآبادانی داده و از طرفی هم باشگاه شمس آذر در تلاش است تا قرارداد کاپیتان خود را تمدید کند. باید دید این هافبک ۲۶ ساله در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت؛ آیا همچنان در قزوین فوتبالش را ادامه می‌دهد یا شاگرد گل‌محمدی می‌شود.

۲۶۳۶