ماجرای استوری ورود ممنوع گل‌محمدی چه بود؟

ماجرای استوری ورود ممنوع گل‌محمدی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- طبق توضیحات مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، استوری «ورود ممنوع» یحیی گل‌محمدی ارتباطی به تیم استقلال نداشته است.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران حواشی کمی نداشت. بخش زیادی از این حواشی پیش از بازی ایجاد شد و تا بعد از پایان این دیدار هم ادامه داشت. 

یکی از دلایل ایجاد حواشی چند روز پیش از بازی، استوری یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد بود که در آن با انتشار تصویری از ورزشگاه فولاد آرنا نوشته بود: «ورود ممنوع». پس از انتشار این استوری از سوی گل‌محمدی برداشت برخی رسانه‌ها و هواداران اینگونه بود که سرمربی فولاد مخالف ورود تیم استقلال به ورزشگاه شهدای فولاد است که سر و صدای زیادی هم به پا کرد. 

اما هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد خوزستان در بخشی از صحبت‌های خود در برنامه فوتبال برتر در خصوص استوری منتشر شده از سوی گل‌محمدی هم توضیح داد و مشخص شد آن استوری «ورود ممنوع» ارتباطی به تیم استقلال نداشته است. 

نصیرزاده دلیل استوری سرمربی تیمش را اینگونه بیان کرد: "کاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال استان خوزستان گفت استادیوم شهدای فولاد برای همه مردم است، اگر نمی‌خواهید آن را برای بازی استقلال خوزستان - استقلال بدهید، بفرمایید از استان بیرون. در جلسه‌ای که داشتیم و گل‌محمدی هم حضور داشت، مجبور بودیم و دیگر تصمیم داشتیم که همکاری کنیم که به مصاحبه رییس هیات فوتبال برخورد کردیم. این مصاحبه توهین‌آمیز باعث شد به هیات مدیره بربخورد و گفتند زمین را نمی‌دهیم. پس از آن گل‌محمدی استوری منتشر کرد و نوشت: «ورود ممنوع». به این معنی بود که این بحث پایان یافته است و زمین را نمی‌دهیم.»

در نهایت اما بازی دو تیم استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد و البته حاشیه‌های تلخ و ناپسندی هم داشت.

2636