اولین تاثیرگذاری علیپور در بازگشت به پرسپولیس

اولین تاثیرگذاری علیپور در بازگشت به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - علی علیپور بالاخره توانست در یک گل زده تیمش تاثیر خود را بر جای بگذارد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور به عنوان آقای گل اسبق فوتبال ایران یکی از خریدهای پر سر و صدای پرسپولیس بود که پس از چند فصل حضور نه چندان موفق در لیگ برتر پرتغال راهی پرسپولیس شد تا دوباره بتواند روزهای خوب گذشته را در پیراهن این تیم تکرار کند.

علیپور اما در این مدت نتوانسته برای تیمش گلی بزند تا کمی مورد فشار قرار بگیرد. بازیکن مازنی قرمزها، در بازی ابتدایی شاگردان خوان گاریدو، ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت و نتوانست کاری از پیش ببرد. سرمربی اسپانیایی اما در بازی بعدی مقابل تراکتور، علیپور را نیمکت‌نشین کرد و در دقیقه ۶۳ به جای عیسی آل کثیر به زمین مسابقه فرستاد اما آقای گل اسبق فوتبال ایران باز هم تاثیر چندانی در روند بازی نداشت.

علیپور اما در بازی برابر فولاد دوباره مورد اعتماد گاریدو قرار گرفت و در ترکیب ابتدایی حضور داشت و این بار توانست روی یکی از دو گل تیمش تاثیر خود را بر جای گذاشته و پاس منجر به گل اول را به هم تیمی خود ارسال کند.

دقیقه ۶۵ بود که علیپور در جناح چپ توپ را به اوستون اورونوف رساند تا وینگر خلاق ازبکستانی با حمل توپ خود را به دروازه یوسوپوف رسانده و اولین گل قرمزها برابر فولاد را به ثمر برساند و قفل بازی را باز کند؛ گلی که علیپور هم نقش خود را در ثبت آن بر جای گذاشت.

باید منتظر ماند و دید علی علیپور پس از تعطیلات فیفادی در چه فرمی خواهد بود و چه زمانی موفق خواهد شد اولین گل خود پس از بازگشت به پرسپولیس را برای این تیم به ثمر برساند.

1997