موضع همه در برابر پورحمیدی: سکوت و بلاتکلیفی!

موضع همه در برابر پورحمیدی: سکوت و بلاتکلیفی!

پایگاه خبری فوتبالی – تکلیف حسین پورحمیدی برای فصل آینده چه خواهد شد؟ این سوالی است که هنوز پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، با حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، حسین پورحمیدی که دستکش طلایی فصل گذشته لیگ برتر را از آن خود کرده بود، در تمرینات تیمش حضور پیدا نکرده و در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برد. دروازه‌بانی که این روزها ویدیوهای تمرینات اختصاصی‌اش را در صفحه مجازی خود منتشر می‌کند و هیچ خبری جز این ویدیوها از وی نیست!

پورحمیدی در مدت اخیر به برخی تماس ها از سمت باشگاه تراکتور هم پاسخ نداده و مشخص نیست چرا در این شرایط خود وی پیگیر آینده کاری خود نیست؛ آن هم در شرایطی که این سنگربان خوزستانی همچنان دو فصل با تی‌تی‌ها قرارداد دارد و البته مبلغ قرارداد وی هم جزو پایین ترین دستمزدهای تراکتور است؛ به طوری که او فصل گذشته زیر ۱۰ میلیارد تومان دریافتی داشت.

باشگاه تراکتور هم در قبال این دروازه‌بان سکوت کرده و آن‌ها که همان روز اول خبر از موجه بودن غیبت ریکاردو آلوز دادند، هیچ واکنشی به غیبت پورحمیدی نداشته‌اند. البته شایعاتی هم هست که تراکتور منتظر اعلام حکم علیرضا بیرانوند توسط کمیته وضعیت است تا سپس درباره آینده پورحمیدی تصمیم‌گیری کند و چه بسا این سنگربان که حقوق بالایی هم ندارد، در جمع پرشورها حفظ شود! البته حتی در صورت اینکه تراکتور بخواهد اجازه جدایی پورحمیدی را صادر کند، آن‌ها اصلاً راضی به جدایی قطعی نیستند و البته خود پورحمیدی هم اصلاً راضی به جدایی قرضی نیست و فقط فسخ قطعی می‌خواهد.

در این بین دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات هم نظری درباره پورحمیدی نداده و البته این سرمربی هنوز با خبرنگاران هم‌ مواجه نشده است. در سمت دیگر واکنش امیلیو آلوارز و علیرضا بیرانوند هم سکوت بوده و جالب اینکه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فقط با دروازه‌بان سوم تراکتور در حال تمرین است!

تلاش های خبرنگار “فوتبالی” برای پیگیری وضعیت پورحمیدی از دینکا آلین مربی دروازه‌بانان تیم ملی که مربی بیرانوند و پورحمیدی هم هست، بی فایده بوده و این مربی رومانیایی که سابقه کار در تراکتور را هم دارد، اظهار داشت بدون نظر فدراسیون فوتبال نمی‌تواند در این باره صحبت کند.

باید منتظر ماند و دید بالاخره روزه سکوت همه در قبال پورحمیدی که حتی با روزه سکوت خود این دروازه‌بان هم همراه بوده، چه زمانی شکسته می‌شود و تکلیف صاحب دستکش طلایی لیگ برتر برای فصل آتی چگونه است؟

1997