بارسلونا به دنبال جذب ستاره سابق خط هافبک چلسی

بارسلونا به دنبال جذب ستاره سابق خط هافبک چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- در این روزها که مدیران بارسلونا شدیدا به دنبال تقویت خط حمله تیمشان هستند، انگولو کانته، هافبک فرانسوی باشگاه الاتحاد عربستان نیز مورد توجه کاتالان‌ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سران بارسلونا در این روزها حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات دارند. مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا نیکو ویلیامز و دنی اولمو را به طور همزمان و در یک پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرند. آن‌ها به صورت همزمان بر روی هر دو معامله کار می‌کنند و انتظار می‌رود که هر دو انتقال تا هفته آینده نهایی شود و به صورت رسمی از طریق رسانه باشگاه بارسلونا اعلام شود.

اما پرسش اصلی هواداران بارسلونا این است که ایده مدیران بارسا برای خرید هافبک دفاعی چیست؟ آیا منابع بارسلونا به اندازه‌ای است که بتواند پس از انجام این دو خرید، یک هافبک دفاعی باکیفیت نیز جذب کند؟

آن‌ها جاشوا کیمیش را زیر نظر داشتند اما در حال حاضر مذاکره‌ای میان طرفین جریان ندارد. مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ هم اعلام کرد که پس از بازگشت کیمیش از تعطیلات با او در خصوص تمدید قراردادش صحبت می‌کند.

میکل مرینو، هافبک اسپانیایی رئال سوسیداد هم همچنان نامش حوالی باشگاه بارسلونا به گوش می‌رسد. اما انگولو کانته، هافبک فرانسوی الاتحاد عربستان جدیدترین گزینه مدیران بارسلونا برای تقویت خط هافبک است.

به گزارش تونی خوانمارتی، کانته در لیست خرید بارسلونا حضور دارد و مدیران بارسا او را یک خرید ارزان‌قیمت می‌دانند. ممکن است برای خرید قرضی این بازیکن هم اقدام شود، اما بعید است باشگاه عربستانی با چنین پیشنهادی موافقت کند.

1428