رسمی؛ انگولو کانته به الاتحاد عربستان پیوست

رسمی؛ انگولو کانته به الاتحاد عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - انگولو کانته، هافبک فرانسوی که از سال 2016 به چلسی پیوسته بود، در نهایت تصمیم گرفت که راهی الاتحاد عربستان شود و این بازیکن هم راهی فوتبال عربستان شد.

به گزارش فوتبالی، در مدت اخیر ستاره های زیادی راهی فوتبال عربستان شده اند که سرشناس ترینِ آن ها، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما هستند. اکنون انگولو کانته هم راهی لیگ حرفه ای عربستان شده است. انگولو کانته به تیم الاتحاد عربستان پیوسته است و به این ترتیب با کریم بنزما هم‌تیمی می شود.

انگولو کانته در فصل 2015/16 با لسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و پس از آن راهی چلسی شد. کانته در چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد. او اکنون در سی و دو سالگی راهی لیگ حرفه ای عربستان شده است. کانته در فصلی که گذشت با مصدومیتی هایی که داشت نتوانست آن طور که باید و شاید در خدمت تیم چلسی باشد.

انگولو کانته با قراردادی چهار ساله راهی الاتحاد عربستان شده است. او قرار است سالانه 25 میلیون یورو دستمزد دریافت کند که رقم قابل توجهی است اما فاصله زیادی با قرارداد های رونالدو و بنزما دارد چرا که آن ها سالانه حدود 200 میلیون یورو دریافت می کنند.

در هر صورت باید دید که عملکرد این بازیکن در فوتبال عربستان به چه شکل خواهد بود.

1470