بازیکنی که الاتحاد عربستان او را به تیم اسپانیایی نمی‌فروشد

بازیکنی که الاتحاد عربستان او را به تیم اسپانیایی نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه الاتحاد عربستان هر طور که شده می خواهد انگولو کانته را نگه دارد و هیچ قصدی برای به فروش رساندن این بازیکن و یا خروج قرضی او ندارد.

به گزارش فوتبالی ، انگولو کانته با وجود این که سی و سه سال سن دارد، اما هنوز هم یک بازیکن توانمند است و در مرکز میدان عملکرد خوبی به عنوان یک هافبک دارد. انگولو کانته در رقابت های یورو 2024 به همراه تیم ملی فرانسه عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و همین قضیه موجب شد تا توجه برخی از تیم های اروپایی به این ستاره سابق چلسی جلب شود.

اتلتیکو مادرید جدی ترین مشتری انگولو کانته بود و به دنبال این بود تا مذاکراتی را برای جذب این بازیکن با باشگاه عربستانی صورت بدهد اما به نقل از فابریزیو رومانو، الاتحاد عربستان هیچ قصدی برای به فروش رساندن انگولو کانته ندارد و به این ترتیب این بازیکن در الاتحاد خواهد ماند و به کار خودش در تیم عربستانی ادامه می دهد و باید دید که در فصل جدید آن ها می توانند در لیگ عربستان به قهرمانی برسند یا خیر.

هدف الاتحاد عربستان این است که در فصل جدید قهرمان لیگ حرفه ای عربستان شود. در فصل گذشته این الهلال عربستان بود که به قهرمانی رسید.

1470