اعلام عجیب ترانسفرمارکت برای هواداران استقلال؛ قرارداد سیلوا فسخ شد؟(عکس)

اعلام عجیب ترانسفرمارکت برای هواداران استقلال؛ قرارداد سیلوا فسخ شد؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سایت ترانسفرمارکت رافائل سیلوا را بازیکن آزاد دانسته است!

به گزارش فوتبالی، در حالی که تکلیف یکی از مدافعان تاثیرگذار فصل گذشته‌ استقلال یعنی محمدحسین مرادمند مشخص نیست و معلوم نیست که حاضر به تمدید قرارداد می‌شود یا از اردوگاه رقیب سردرمی‌آورد یا تصمیم دیگری می‌گیرد، با اعلام ترانسفرمارکت مدافع خارجی‌اش هم فسخ کرد!

رافائل سیلوا که بی شک یکی از خارجی‌های باکیفیت فوتبال ایران در طی سالیان اخیر به شمار می رود در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در فصل گذشته به استقلال آمد و مجددا پیراهن آبی‌ها را برتن کرد تا به این ترتیب طبق تدبیر علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال، باشگاه به جای اینکه ۹۰۰ هزار دلار به سیلوا غرامت بدهد و او در خانه‌اش در برزیل استراحت کند، به تهران بیاید و یک و نیم فصل برای استقلال بازی کند.

با این حال شب گذشته سایت ترانسفرمارکت در پروفایل رافائل سیلوا مشخص کرد که قرارداد او با استقلال فسخ شده و به نوعی بازیکن آزاد محسوب می‌شود! موضوعی که به نظر باید آن را جدی گرفت. چون این بازیکن برزیلی در تمرینات روزهای اخیر استقلال شرکت نکرده و اصلا به ایران نیامده که بخواهد تمرینات را پیگیری کند! 

در نهایت اگر این خبر تایید شود و به ‌طور رسمی اعلام شود که سیلوا قراردادش با باشگاه استقلال فسخ شده قطعا کام هواداران استقلال تلخ‌ خواهد شد چون همه آن‌ها به خوبی می‌دانند که سیلوا از چه کیفیتی برخوردار است!

حالا باید دید باشگاه استقلال واقعا قرارداد با سیلوا را فسخ کرده یا اینکه خود سیلوا فسخ کرده است. البته به نظر نمی‌رسد خود سیلوا قراردادش را فسخ کرده باشد. 

گفته می شود او به زودی به تهران می آید تا تکلیفش را مشخص کند. 

9098