سه گلزن برتر تاریخ رئال مادرید که امباپه می‌خواهد به آن‌ها برسد

سه گلزن برتر تاریخ رئال مادرید که امباپه می‌خواهد به آن‌ها برسد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به تازگی به رئال مادرید پیوسته است و مراسم معارفه او هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حضور حدود هشتاد هزار نفر از هواداران رئال مادرید برگزار شده است.

به گزارش فوتبالی ، انتظارات از کیلیان امباپه در رئال مادرید بالا است و خیلی ها او را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند و انتظار دارند که او هم بتواند مثل کریستیانو رونالدو تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید شود. زین الدین زیدان درباره کیلیان امباپه گفته است که او می تواند رکورد ها را بشکند و از خیلی از بازیکن های تاریخ رئال مادرید بالاتر قرار بگیرد.

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید، کریستیانو رونالدو است. رونالدو در 438 بازی برای رئال مادرید، 458 گل به ثمر رساند. او از سال 2009 تا 2018 توانست این آمار فوق العاده را از خودش بر جای بگذارد. دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید، کریم بنزما است. بنزما در 648 بازی برای رئال مادرید، توانست 354 گل به ثمر برساند. او بین سال های 2009 تا 2023 توانست این آمار را از خودش بر جای بگذارد.

سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید هم رائول گونزالس است. رائول در 741 بازی، 323 گل به ثمر رساند. او بین سال های 1994 تا 2010 این آمار را ثبت کرد.

1471