اولین پیشنهاد وستهام برای جذب انگولو کانته رد شد

اولین پیشنهاد وستهام برای جذب انگولو کانته رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- الاتحاد عربستان اولین پیشنهاد تیم وستهام برای جذب هافبک فرانسوی خود را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه الاتحاد عربستان پیشنهاد اولیه تیم لندنی وستهام برای جذب انگولو کانته ستاره فرانسوی خط میانی این تیم را به مبلغ ۱۵ میلیون یورو رد کرد. ستاره ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه که در یورو ۲۰۲۴ یکی از بهترین هافبک های رقابت ها بود و در دو بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود مورد توجه تیم وستهام برای بازگشتی دوباره به لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما تیم لندنی تاکنون موفق نشده رضایت مدیران باشگاه الاتحاد را برای انتقال دوباره کانته به فوتبال اروپا جلب کند.

کانته پس از سال ها حضور در فوتبال انگلیس و بازی در دو تیم لسترسیتی و چلسی و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس با هر دو باشگاه راهی فوتبال عربستان شد اما فصل خوبی را زیر نظر دو مربی فصل گذشته الاتحاد یعنی نونو اسپریتو سانتو و مارسلو گایاردو سپری نکرد اما با این وجود توسط دیدیه دشان پس از مدت ها مجددا به تیم ملی فرانسه دعوت شد و یکی از بهترین های این تیم در یورو ۲۰۲۴ علی رغم نمایش نه چندان موفق شاگردان دشان بود.

انگولو کانته حالا با انتخاب لوران بلان به عنوان سرمربی جدید باشگاه الاتحاد باید دوران جدیدی را در این تیم سپری کند مگر اینکه تیم وستهام یا هر تیم علاقه مند دیگری بتواند مبلغ مورد نظر تیم الاتحاد را برای انتقال این ستاره ۳۳ ساله فراهم کند.

۱۰۰۹