خبر باورنکردنی از آکادمی استقلال؛ از بازیکنان پولِ کافی‌نت می‌گیرند!

خبر باورنکردنی از آکادمی استقلال؛ از بازیکنان پولِ کافی‌نت می‌گیرند!

پایگاه خبری فوتبالی- همه می‌دانند آکادمی باشگاه استقلال چند سالی می‌شود که از ضعف مدیریت رنج می‌برد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین معضلات فوتبال ایران کم‌توجهی به تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه‌هاست. در ایران البته چند باشگاه در این زمینه نسبتا موفق عمل کرده‌اند و برای تیم‌های پایه‌شان حسابی ارزش قائل هستند اما اغلب باشگاه‌ها حتی آکادمی هم ندارند.

یکی از باشگاه‌هایی که تا چند سال پیش آکادمی خوبی داشت و چند بازیکن مستعد و آینده‌دار به تیم بزرگسالان این باشگاه و فوتبال ایران تحویل داد استقلال بود. پیروز قربانی، امیر حسین صادقی، وحید طالبلو، سعید بیگی، خسرو حیدری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و ... از بهترین محصولات آکادمی استقلال بودند.

اما چند سالی است که آکادمی استقلال به دلیل ضعف مدیریت به شدت افت کرده است و خروجی چندان قابل اعتنایی ندارد. این در حالی است که بازیکنان مستعد در فوتبال ایران زیاد هستند و نمی‌شود این موضوع را دلیل ضعف آکادمی استقلال دانست. 

مشکل این آکادمی ضعف در مدیریت است که هر از گاهی برخی از اتفاقات، ضعف در مدیریت آکادمی استقلال را به بهترین شکل نشان می‌دهد. در آخرین مورد سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که   آکادمی باشگاه استقلال مبلغ ۷۰ هزار تومان برای انجام امور اداری پلیس+۱۰ و کافی‌نت از بازیکنان پایه استقلال دریافت کرده است که این اتفاق برای باشگاه بزرگی مانند استقلال که بیش از ۷۰ سال قدمت دارد فاجعه محسوب می‌شود! 

به نوشته این سایت این اتفاق عملکرد ضعیف آکادمی باشگاه استقلال را نشان می‌دهد که با توجه به ضعف در بستن تیمی قدرتمند، در تامین پیش‌پاافتاده‌ترین امکانات هم مشکل دارد. در حالی که مطالبات از آکادمی باید در حد تامین تجهیزات باشد اما این آکادمی است که برای رفع مشکلات و کمبود منابع مالی از بازیکنان خود درخواست پول می‌کند! 

سایت خبر ورزشی در پایان به طعنه نوشته است: «به نظر می‌رسد مدیران استقلال آنقدر درگیر فصل نقل و انتقالات تیم بزرگسالان هستند که از اتفاقات روی داده در آکادمی خود غافلند.»

1359