استقلال 4-2 استقلال‌خوزستان/ فرهاد با چهار گل آمد

استقلال 4-2 استقلال‌خوزستان/ فرهاد با چهار گل آمد

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند و در نهایت آبی های تهرانی سه امتیاز این دیدار را کسب کردند.

به گزارش فوتبالی، در قالب هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران، استقلال تهران و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال در اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی موفق شد حریف خوزستانی را 4 تایی کند تا خالق نماد چهار برای آبی‌پوشان، کارش را در عرصه جدید کوبنده شروع کرده باشد. با این شکست، سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک قطعی شد. 

تیم داوری:
داور: موعود بنیادی فر
کمک داوران: قهرمان نجفی-علی اکبر عظیم پور
داور چهارم: براتعلی مولوی
کمک داوران پشت دروازه: سیدمهدی سیدعلی- سیدعلی اصغر مومنی
ناظر: علیرضا یزدانی

ترکیب استقلال
حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن(53-رضا کریمی)، داریوش شجاعیان(57-فرشید باقری)، مرتضی تبریزی و ایسما(72-مهدی قائدی)
سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب استقلال خوزستان
حسین پورحمیدی، محمد شریفی(66-ایوب کلانتری)، محید حمدی‌ نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، محمدرضا شیرزادی، رضا نعامی، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم و فرید امیری(99-ناصر قلاوند)
سرمربی: محمد علوی

کارت زرد
داریوش شجاعیان (4) و محمد دانشگر (45) و حسین حسینی (78) از استقلال
رضا نعامی (37) و رضا درویشی (75) از استقلال خوزستان

دقایق حساس
نیمه اول
دقیقه 25:
گل اول برای استقلال توسط ایسما. ارسال سهرابیان از جناح چپ با دفع ناقص مدافع خوزستانی همراه شد و در نهایت ایسما با یک بغل پا دروازه را باز کرد.
دقیقه 27: گل اول برای استقلال خوزستان توسط فرید امیری. با تعلل مدافعان استقلال توپ در محوطه جریمه به امیری رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پای چپ دروازه را باز کرد.
دقیقه 35: در شلوغی محوطه جریمه توپ به ایسما رسید و ضربه برگدان این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

نیمه دوم
دقیقه 56:
ارسال ایسما از سمت راست در تیر دوم به سهرابیان رسید و ضربه سر این بازیکن را دروازه بان استقلال خوزستان مهار کرد.
دقیقه 60: شوت محکم رضا کریمی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 65: ارسال غفوری از سمت راست در شلوغی محوطه جریمه با تعلل مهاجمان استقلال به گل تبدیل نشد.
دقیقه 66: گل دوم برای استقلال توسط رضا کریمی. در یک حمله از سمت راست پس از برخورد توپ تبریزی به تیرک در برگشت توپ به رضا کریمی تازه وارد رسید و در شلوغی محوطه شوت این بازیکن زیرک وارد دروازه شد.
دقیقه 79: گل دوم استقلال خوزستان توسط ایوب کلانتری. با ضدحمله برق آسای آبی های خوزستان و خطای حسینی، استقلال خوزستان صاحب پنالتی شد و ضربه کلانتری خلاف جهت حرکت حسینی به تور نشست.
دقیقه 82: ارسال وریا غفوری و ضربه سر سهرابیان را دروازه بان استقلال خوزستان دفع کرد.
دقیقه 86: گل سوم برای استقلال توسط تبریزی. ارسال فرشید باقری روی سر تبریزی فرود آمد و ربه سر این بازیکن دروازه را باز کرد.
دقیقه 90: گل چهارم برای استقلال توسط علی کریمی. ارسال وریا غفوری از روی یک ضربه کاشته از جناح راست روی سر کریمی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن دروازه استقلال خوزستان را برای بار چهارم باز کرد.

7413